۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۳۱۶۷۴۸
کارشناس مسائل مذهبی:

نصب العین قرار دادن بیانات رهبر معظم انقلاب در انتخابات آتی سبب ناکامی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل مذهبی گفت: رهبر معظم انقلاب یازده مسؤولیت کلیدی و خطیر را در کشور مدیریت می‌کنند و نصب العین قرار دادند؛ بیانات رهبر معظم انقلاب در انتخابات آتی سبب ناکامی دشمنان است.
موسوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید یاسر موسوی کارشناس مسائل مذهبی امروز عصر در نشست سیاسی که در مدرسه علمیه کوثر ورامین با حضور طلاب و اساتید این حوزه برگزار شد، گفت: رهبر معظم انقلاب یازده مسؤولیت کلیدی و خطیر را در کشور مدیریت می‌کنند.

 

وی افزود: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که چنین فرد و جایگاهی باید در نوک پیکان حمله آنان قرار گیرد تا بتوانند به وسیله سلطه و نفوذ بر مسائل کشور اشراف داشته و در هر زمینه‌ای دخالت کنند.

 

حجت الاسلام موسوی، مجلس خبرگان را تقویت رهبری بیان کرد و تاکید کرد: امام راحل فرمودند مجلس خبرگان باید تقویت رهبری باشد؛ امروز دشمنان در صدد آن هستند که مجلس خبرگان را وسیله‌ای برای تضعیف رهبری و ولایت قرار دهند.

 

کارشناس مسائل مذهبی با اشاره به وظیفه فردی و جمعی مردم در راستای انتخابات آتی مجلس خبرگان، عنوان کرد: دشمن شناسی و رسوا کردن اهداف پلید آنان بر علیه نظام، ازجمله وظایف فردی و جمعی ملت ایران در راستای انتخابات آتی مجلس خبرگان بشمار می‌رود.

 

وی با بیان اینکه ملت باید با هوشیاری در انتخابات مجلس خبرگان حاضر شوند و با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب نمایندگان اصلح را انتخاب کنند، گفت: از ویژگی‌های مهم نمایندگان اصلح در انتخابات مجلس خبرگان تقوا، معتقد به مصالح نظام و اسلام، دلسوز ملت بودن، درک درست از شرایط مردم و جامعه است.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه وظیفه مجلس خبرگان تشخیص، تعیین و اعلام رهبری به جامعه اسلامی است، اظهار داشت: مجلس خبرگان تشخیص می‌دهد که آیا رهبری هنوز واجد شرایط رهبری است یا نه به همین دلیل مجلس خبرگان در نظام سیاسی اهمیت خاصی دارند.

 

کارشناس مسائل مذهبی در پایان خاطرنشان کرد: نصب العین قرار دادن بیانات رهبر معظم انقلاب در انتخابات آتی سبب ناکامی دشمنان است./813/202/ب3

ارسال نظرات