۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۳۱۹۰۶۶
امام جمعه نورآباد:

مردم از مؤلفه های اصلی قدرت نظام جمهوری اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نورآباد با بیان این که حضور مردم در صحنه از مؤلفه های قدرت نظام است، گفت: حضور مردم در صحنه های انقلاب نعمت بزرگی است و باید همواره در جهت حفظ این حضور تلاش کرد و شکرگذاری این نعمت را به جای آورد.
حضور مردم

حجت الاسلام سیدجعفر هاشمی نژاد، امام جمعه نورآباد، در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پوشش اخبار و پخش تصاویری از حضور گسترده مردم در انتخابات، بیان داشت: حضور ملت ایران پرشور و شعور و پر رنگ تر از دوره های پیشین بود.

 

وی افزود: برخلاف خواسته دشمنان نظام به ویژه انگلیس، مردم در انتخابات خوش درخشیدند و همواره زمینه ناامیدی دشمنان را فراهم کردند.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد با اشاره به این که مردم جانانه پای صندوق های رأی حاضر شدند، عنوان داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب کاش دشمن احترام خود را حفظ می کرد و چیزی نمی گفت.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پیام شرکت مردم در انتخابات موجب دلگرمی مسؤولان و دوستداران نظام و ناامیدی دشمنان انقلاب شده است.

 

امام جمعه نورآباد مردم را از عوامل اصلی شکل گیری، تثبیت و تداوم انقلاب دانست و گفت: مردم از مؤلفه های اصلی قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی با اشاره به این که مردم همراه و پشتیبان اصلی نظام هستند، یادآور شد: هرگاه دشمن شیطنت کرد و علیه نظام و وحدت مردم دست به توطئه های گوناگون زد، ملت ایران حساس تر شده و حضوری پررنگ تر داشتند.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد در رابطه با اهمیت حضور و پشتوانه عظیم مردمی بیان داشت: مسؤولان باید قدر همراهی و حضور مردم در صحنه های انقلاب را بدانند.

 

وی تأکید کرد: مسؤولان نظام باید حول ارزش های انقلاب، اصول و مبانی انقلاب اسلامی که از سوی امام راحل ترسیم شد و امروز به رهبری رهبر معظم انقلاب هدایت می شود پروانه وار بچرخند و قدر ارزش ها را بدانند.

 

مردم از مبانی اصلی نظام هستند

امام جمعه نورآباد مردم را از جمله مبانی نظام و محورهای اصلی انقلاب خواند و گفت: حفظ مردم و خدمت به مردم باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

 

وی در پایان بیان کرد: حضور و پشتیبانی مردم از نعمت های بزرگی است که همواره باید شکرگذار این نعمت باشیم و پای این مردم از جان و دل خدمت کنیم./9459/302/ب1

ارسال نظرات