۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۳۲۱۳۹۸
مدیر کل حوزه علمیه قزوین مطرح کرد؛

ضرورت اهتمام بیشتر نسبت به شناسایی بناهای تاریخی استان قزوین

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل حوزه علمیه استان قزوین گفت: با وجود این موقعیت جغرافیایی تاریخی که استان قزوین در آن واقع شده، روز به روز باید به تحقق و شناساندن هر چه بیشتر این بنا‌های تاریخی به گردشگران تلاش و زحمت بیشتری انجام گیرد.
حجت الاسلام علي عباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام علی عباسی، مدیر کل حوزه علمیه استان قزوین در دیدار محمد حضرتی ها، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین که عصر امروز در مرکز مدیریت حوزه علمیه استان قزوین صورت گرفت، گفت: با وجود این موقعیت جغرافیایی تاریخی که استان قزوین در آن واقع شده روز به روز باید به تحقق و شناساندن هر چه بیشتر این بنا‌های تاریخی به گردشگران تلاش و زحمت بیشتری انجام گیرد.

 

در ادامه حضرتی ها، مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین ابراز کرد: به آمادگی کامل این اداره کل برای بازدید مسافرین نوروزی از امام زاده‌ها و بناهای تاریخی اشاره کرد و گفت: شعار امسال به نام «قزوین را پیاده ببینیم» می‌باشد و برنامه هایی زیارتی برای شناساندن اماکن زیارتی این استان به نام از حرم تا حرم تدارک دیده شده است.

 

وی در ادامه افزود: در استان قزوین بنا‌های تاریخی زیادی وجود دارد که امیدواریم این بنا‌ها را به آحاد مردم ایران بیشتر بشناسانیم.

 

32 بنای تاریخی در استان برای گردشگران آماده سازی شده است

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین از برنامه های این اداره کل در ایام تعطیلات نوروزی در استان خبرداد و بیان کرد:80 نفر راهنما در استان قزوین برای راهنمایی بیشتر بازدیدکنند‌گان تدارک دیده شده و32 بنای تاریخی برای بازدید مسافران نوروزی برنامه‌ریزی شده است.

 

وی در پایان گفت: نمایشگاهای صنایع دستی، کارگاه منبت‌کاری، بازارچه صنایع دستی نیز در شهرهای آوج، بویین زهرا، البرز و آبیک در ایام تعطیلات نوروزی برای مسافران و گردشگران دائر خواهد شد./955/203/ب2

ارسال نظرات