۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۳۲۱۶۶۹
آیت الله علم الهدی:

رمز موفقیت آیت الله واعظ طبسی اخلاص و توان مدیریت بالا بود/ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در مدیریت خبره است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علم الهدی گفت: حجت الاسلام رئیسی مدیری خبره است به طوری که در سنین جوانی امام راحل(ره)، وی را برای مدیریت دو بحران کشور برگزید.
آيت الله علم الهدي.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان امروز در مراسم معارفه تولیت جدید آستان قدس رضوی در بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) اظهار کرد: تالم فقدان و درگذشت آیت الله طبسی یک واقعیت فراموش نشدنی است که همواره ادامه دارد و قدم نهادن در جای جای آستان مقدس رضوی بر این تعلم می افزاید.


وی افزود: این تشکیلات در همه زمان ها گویای خلاء آن خادم با اخلاص است و حضور در محیطی که شاهد فعالیت های شبانه روزی خالصانه آن مرحوم در توسعه و کفایت حریم آستان رضوی بودیم، بر این تعلم می افزاید.


آیت الله طبسی مدیری منحصر به فرد بود

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آیت الله طبسی مدیری منحصر به فرد بود؛ رمز موفقیت مرحوم آیت الله طبسی که بین همه مسؤولان نظام بیشتر بود اخلاص و توان بالای مدیریت است.


وی ابراز کرد: رهبر انقلاب با درایت و شناختی که نسبت به مسؤولان نظام داشتند، با در نظر گرفتن این دو ویژگی در شخصیت حجت الاسلام رئیسی، وی را به عنوان تولیت آستان قدس رضوی منصوب کردند.


آیت الله علم الهدی با بیان این که حجت الاسلام رئیسی در جایگاه مدیریت خبره است، اظهار کرد: در زمان امام راحل که حجت الاسلام رئیسی در دوران جوانی بود، کشور با دو بحران در استان سمنان و در جریان عملیات مرصاد مواجه شد و امام راحل با توجه به مدیریت شایسته حجت الاسلام رئیسی، وی را برای حل آن بحران ها برگزیدند.


وی بیان کرد: حجت الاسلام رئیسی هم با پشتکار و مدیریت خود چنان بحران ها را پشت سر گذاشتند که کوچکترین تنشی در جامعه و کشور پیش نیامد؛ آنچه مدنظر امام خمینی(ره) بود./1308/پ202/ج

ارسال نظرات