۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۳۲۱۹۶۳
حجت الاسلام والمسلمین نکونام:

گفتمان انقلاب اسلامی در مقاومت و ایستادگی خلاصه می شود/ آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که گفتمان انقلاب مقاومت و ایستادگی است، گفت: آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر است و ناامنی در بسیاری از شهرهای آن غوغا می کند.
امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای مدافع حرم این استان که در شهر نقنه برگزار شد، با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: امروز در این مراسم گرد هم آمده ایم تا اجازه ندهیم داعشی که پرورش یافته دامن آمریکا است، جنایت کند.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر پیمان عملی با شهدا، گفت: امروز اگر بصیرت در وجودمان شعله ور باشد و فتنه گران بر سر جای خود بنشینند، به یقین اسلام آمریکایی راه به جایی نخواهد برد.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به این که امروز با یک فتنه اکبر در کشور مواجهه هستیم، اظهار داشت: گفتمانی در درون انقلاب واضح تر از گذشته در حال گسترش و مقداری هم به خیال خودشان امیدوارانه است.


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که گفتمان انقلاب مقاومت و ایستادگی است، افزود: متأسفانه امروزه برخی ها حرفشان این است که مقداری امتیاز به دشمنان بدهیم تا آسایش داشته باشیم در حالی که این یک خیال واهی است.


این مقام مسؤول با بیان این که در توافق هسته ای از غنی سازی 20 درصد دست برداشتیم و از میزان سانتریفیوژها کاسته ایم، تصریح کرد: این همه امتیاز در جریان مذاکرات به طرف مقابل دادیم اما آن ها هنوز از کارهای خود دست برنداشته اند و به فرموده رهبر معظم انقلاب عملکرد دشمن تنها بر روی کاغذ است و در زمین چیزی مشاهده نکرده ا یم.


رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با مطرح کردن این سؤال که تحریم ها از آغاز انقلاب چه تأثیری در کشور داشته است، گفت: انقلاب اسلامی در طی 37 سال در عرصه های مختلف رشد کرده است؛ چرا برای مردم عرصه فریبنده ای ایجاد می کنید تا برخی ها را مردم دلسوز به حساب آورند.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به این که با مذاکره و تعامل با دنیا مخالف نیستیم، تصریح کرد: ارتباط با دنیا تنها در ارتباط با آمریکا و اروپا خلاصه نمی شود.


حجت الاسلام والمسلمین نکونام با مطرح کردن این سؤال که چرا با آرمان های امام(ره) و شهدا بازی می کنید، تأکید کرد: حیف است جزء ریزش های انقلاب باشید؛ انقلاب از جای سست نشأت نگرفته که از جای سست متزلزل شود.


رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به این که انقلابی نماندن و مقاومت نکردن مهم ترین خواسته امروز آمریکا از ملت ایران است، تصریح کرد: آمریکا می خواهد مردم ایران ازشعار بلند قرآنی استکبار ستیزی دست بردارند که متأسفانه برخی ها نیز فریب آن ها را خورده اند و مخالف شعار مرگ بر آمریکا هستند.


نماینده ولی فقیه در چهارمحالو بختیاری با بیان این که آمریکا می خواهد ما از رشد علمی و هسته ای خود دست برداریم تا جلوی قدرت دفاعی ما را بگیرند، گفت: آن چه را که درمذاکرات از دست دادیم به همت مردم، رهبر معظم انقلاب و با کمک پروردگار به دست خواهیم آورد.


این مقام مسؤول با اشاره به این که آمریکا بزرگ ترین ناقض حقوق بشر است و ناامنی در بسیاری از شهرهای آن غوغا می کند، افزود: آمریکایی ها از ما می خواهند حقوق بشر را مطابق تعریف آن ها عمل کنیم.


امام جمعه شهرکرد با اشاره به این که آمریکا تمام مخالفان خود را در فجیع ترین شرایط در زندان ها حبس کرده اما از ایران می خواهد که کاری به فتنه گران 88 نداشته باشد،گفت: با این شرایط در مذاکرات و برجام ها چیزی به جز آن که عزت شهدا را از بین می بریم باقی نمی ماند./9457/202/ب1

ارسال نظرات