۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۳۲۴۱۹۴
با سخنرانی آیت الله علم الهدی؛

مراسم سوگواری سالروز شهادت امام هادی در حرم رضوی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت امام هادی(ع) مصادف با سوم رجب، در سه نوبت در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
شهادت مظلومانه امام دهم شيعيان

حجت الاسلام سید جلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اظهار کرد: مراسم سوگواری و عزاداری شب شهادت امام هادی(ع) امشب در حرم مطهر رضوی با سخنرانی حجت الاسلام محمد جمالی و مرثیه سرایی و ذکر مصیبت از سوی مداحان و ذاکران اهل بیت برگزار می شود.

 

وی افزود: ویژه برنامه سالروز شهادت امام علی النقی(ع) مصادف با سوم رجب المرجب روز دوشنبه 22 فروردین ماه در دو نوبت در رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی ادامه داد: مراسم عزاداری ظهر شهادت آن امام همام از ساعت 11 تا 13:20 روز دوشنبه 22 فروردین ماه با سخنرانی آیت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد پیرامون شخصیت و سبک زندگی امام هادی(ع) برگزار می شود

 

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: ویژه برنامه شام شهادت امام دهم شیعیان در حرم مطهر رضوی، دوشنبه شب از ساعت 20 تا 22 با سخنرانی حجت الاسلام جمالی درباره سنت و سیره امام هادی به همراه مرثیه سرایی و عزاداری ذاکران اهل بیت برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برنامه های زائران غیر ایرانی شامل سخنرانی، حلقه های معرفت، مرثیه سرایی و ذکر مصیبت، پاسخگویی به سوالات و رفع شبهات دینی در رواق های کوثر، غدیر و دارالمرحمه برگزار می شود.

 

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی یادآور شد: سلسله نشست های «درسایه سار رضوان» با محور شهادت امام هادی سخنرانی و حلقه های معرفت ویزه خواهران است که در دو نوبت صبح و عصر در رواق های دارالاجابه و دارالحکمه برگزار می شود./1308/302/ب3

ارسال نظرات