۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۳۲۵۵۶۶
رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا:

دشمن به‌دنبال از بین بردن روحیه خودباوری جوانان و مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا گفت: دشمنان ملت بزرگ ایران در جریان جنگ فرهنگی که شاخه‌ای از جنگ نرم است، به دنبال از بین بردن روحیه خودباوری در جوانان و مسؤولان کشور هستند.
دشمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام علی‌عالمی، رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا ظهر امروز در جمع رسانه‌های گروهی این شهرستان، عنوان کرد: امنیت به‌ وسیله نیروهای مسلح تأمین می‌شود، اگر امنیت نباشد اقتصاد، علم و دانش هم وجود ندارد و در سایه امنیت مردم و ملت می‌توانند زندگی کنند.

 

وی با تأکید براینکه اقتدار و سربلندی امروز کشورمان مرهون تلاش و قدرت دفاعی نیروهای مسلح است، افزود: امروز دشمنان ما از طریق جنگ نرم به دنبال زمینه‌سازی برای جنگ سخت هستند.

 

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا مکتبی کردن، نظام مند بودن و ولایت‌مداری را جمله مهم‌ترین ویژگی‌های پرسنل ارتش برشمرد و افزود: کم توقع بودن، اقتدار، ساده زیستی، حضور در صحنه آمادگی رزمی دائمی، اطاعت پذیری از ولایت، شاخص‌هایی است که نه تنها در ارتش بلکه در کلیه نیروهای مسلح کشور آنها را به گونه‌ای از دیگر قوای نظامی جهان متمایز ساخته است.

 

حجت الاسلام عالمی خاطرنشان کرد: ولایت و رهبری یکی از اساسی‌ترین و اصلی‌ترین مؤلفه‌های اقتدار نظام اسلامی است، رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری، در تمامی زمینه‌ها، به منزله چراغی نورانی، نظام را از مخاطرات و دشمنی‌های بدخواهان حفظ کرده است.

 

وی گفت: نیروی زمینی در تمام سطوح تحت هدایت مقام عظمای ولایت آمادگی بالایی دارد و می­تواند در کوتاه­ترین زمان با تهدیدهای خارجی مقابله کند.

 

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا بیان کرد: تقدیم 48 هزار شهید در ارتش جمهوری اسلامی ایران نشانه ولایتمداری این نیرو و آمادگی آن در صیانت از ارزش‌های متعالی اسلام و انقلاب است.

 

حجت الاسلام عالمی گفت: از آنجایی که دشمنان ما از طرق مختلف جنگ سخت را نسبت به ما تجربه کرده و شکست خوردند، جنگ نرم را در برای از بین بردن روحیه خودباوری و خود اتکائی، از بین بردن روحیه اعتماد به نفس به‌ویژه در بین نسل جوان، دنبال می‌کنند.

 

وی تصریح کرد: دشمن در جنگ فرهنگی که شاخه‌ای از جنگ نرم است می‌کوشد تا با جلوه دادن ناکارآمدی فرهنگ اسلامی و ایرانی و با القای روحیه یاس و نامیدی و تلاش برای از بین بردن حیا و عفت زنان و غیرت مردان و کم کردن غیرت دینی و فرهنگی به اهداف شوم خود برسد.

 

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش شهرضا اظهار کرد: مردم ایران در طول تاریخ و فرهنگ غنی خود با تکیه بر غنای فرهنگی که داشتند توانسته‌اند با توطئه‌های مختلف دشمن در اعصار گوناگون مقابله کنند.

 

حجت الاسلام عالمی در پایان گفت: دشمنان ملت بزرگ ایران در جریان جنگ فرهنگی که شاخه‌ای از جنگ نرم است، به دنبال از بین بردن روحیه خودباوری در جوانان و مسؤولان کشور هستند./868/202/ب1

ارسال نظرات