۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۴۲۳۱۲۰
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی مطرح کرد؛

نفوذ و امیدواری دشمن مهم ترین آسیب جناح بازی در خبرگان

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که انقلابی بودن مجلس خبرگان تضمین کننده تداوم انقلاب اسلامی خواهد بود، گفت: از آنجایی که اعضای خبرگان رهبری امنای امت هستند طبیعی است که موضع گیری ها و انقلابی بودن آن ها سبب انقلابی ماندن مردم می شود.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن مجلس خبرگان گفت: مهم ترین وظیه مجلس خبرگان رهبری معرفی رهبر و نظارت بر بقای شرایط رهبری است.

 

وی افزود: از آنجایی که رهبری رکن اصلی نظام است و راهبر، استوانه و هدایت گر نظام به شمار می رود، هرگونه جهت گیری و موضع گیری رهبری نقش اساسی در تداوم انقلاب و نظام اسلامی دارد؛ در این راستا از آنجایی که کار اصلی مجلس خبرگان رهبری مربوط به استوانه نظام یعنی رهبری است بنابراین انقلابی بودن مجلس خبرگان تضمین کننده تداوم انقلاب اسلامی خواهد بود.

 

امام جمعه خرم آباد با بیان این که اگر مجلس خبرگان انقلابی نبوده و جهت گیری های انقلابی نداشته باشد به تدریج استوانه نظام را دچار خدشه و مشکل خواهد کرد، اظهار داشت: از آنجایی که اعضای خبرگان رهبری امنای امت هستند طبیعی است که موضع گیری ها و انقلابی بودن آنها سبب انقلابی ماندن مردم می شود چون امین مردم محسوب می شوند.

 

وی ادامه داد: در شهرها و استان ها اعضای خبرگان هستند که به روشنگری و بصیرت افزایی مردم می پردازند بنابراین امنای ملت اگر انقلابی باشند و انقلابی بمانند مردم نیز انقلابی می مانند، بالندگی و پیشرفت هر انقلابی به روحیه انقلابی بستگی دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که مجلس خبرگان به عنوان یکی از ارکان مهم نظام در پیشرفت و تعالی جامعه نقش اساسی دارد، ابراز داشت: اگر روحیه انقلابی در خبرگان وجود داشته باشد پیشرفت انقلاب نیز تضمین خواهد شد و آرمان های انقلاب حفظ می شود.

 

وی با اشاره به ویژگی های رییس آینده خبرگان که بتواند روزنه های امید دشمن را ببندد، عنوان کرد: مهم ترین ویژگی رییس مجلس آینده خبرگان انقلابی بودن است، کسی باید انتخاب شود که روحیه انقلابی، بصیرت و دشمن شناسی قوی داشته باشد و در طول تاریخ انقلاب ثابت کرده باشد که در مسیر انقلاب ثابت قدم است و بر آرمان های امام و شهیدان پافشاری می کند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: رییس خبرگان باید حساسیت مردم و دشمن را نسبت به جایگاه رهبری کاملا تشخیص دهد که تمام امید مردم به رهبری بوده و تمام امید دشمن به ضربه زدن به رهبری است؛ اگر رییس خبرگان این مسأله را تشخیص دهد که رهبری از چه جایگاهی برخوردار است، نگاه دشمن به رهبری چیست طبیعتا تأثیر فراوانی در مدیریت مجلس خبرگان خواهد داشت؛ بنابراین انقلابی بودن، بصیرت داشتن، دشمن شناس بودن و پایداری و ثبات قدم بر آرمان های امام و شهیدان از مهم ترین ویژگی های رییس آینده خبرگان است.

 

وی سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که مجلس خبرگان جای گروه بازی های سیاسی و جناح بازی نیست را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: در طول این مدت ثابت شده که جناح بازی و گروه های سیاسی که برای رسیدن به قدرت تلاش می کنند گاهی مانع پیشرفت نظام می شوند و روحیه استقامت و مقاومت را از ملت سلب کرده و طمع دشمن را به داخل بیشتر می کند.

 

امام جمعه خرم آباد با بیان این که هرجا اختلاف باشد دشمن طمع بیشتری برای نفوذ پیدا می کند، گفت: نخستین آسیب جناح بازی در مجلس خبرگان نفوذ و امیدواری دشمن خواهد بود، جایگاه مجلس خبرگان رهبری جایگاهی مقدس است اگر بنا باشد هوای نفس، حب به دنیا و قدرت طلبی در مجلس خبرگان وجود داشته باشد بزرگ ترین آسیب به نظام اسلامی وارد می شود.

 

وی افزود: مجموعه مجلس خبرگان رهبری باید مجتهدان مخلص مورد اعتماد مردم باشد از این رو اگر این مسائل رخنه ای در مجلس خبرگان پیدا کند همانند موریانه ای هویت مقدس و هویت تعالی که در مجلس خبرگان  وجود دارد را از بیت خواهد برد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات