۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۴۲۳۷۳۷
استاندار آذربایجان غربی خبر داد؛

فعالیت ۱۵ هزار عامل اجرایی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی گفت: 15 هزار عوامل اجرایی بر روند اجرای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان نظارت دارند.
استاندار آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، قربانعلی سعادت لحظاتی پیش در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات، اظهار داشت: 15 هزار عامل اجرایی بر روند اجرای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان نظارت دارند که 5 هزار نفر نیز به عنوان پشتیبانان عوامل اجرایی و امنیتی مشغول برگزاری انتخابات هستند.

 

وی افزود: تا این لحظه هیچ گونه مشکلی از شعبات اخذ رای گزارش نشده است و انتخابات در صحت کامل با حضور مردم در حال برگزاری است.

 

استاندار آذربایجان غربی تعداد شعبات اخذ رای را 836 شعبه اعلام کرد و گفت: این تعداد در مقایسه با دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی هفت شعبه کاهش یافته است که مربوط به اقلیتهای دینی در شهرستان های سلماس و ارومیه بود.

 

وی از یک میلیون و 200 هزار واجد شرایط اخذ رای دادن در سه حوزه انتخابیه ارومیه، سلماس، میاندوآب شاهین دژ و تکاب خبر داد و ابراز امیدواری کرد: در این دوره از انتخابات مشارکت جدی داشته باشند تا نمایندگان با پشتوانه مردمی راهی مجلس دهم شوند.

 

سعادت گفت: مشارکت مردمی در دور نخست انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی 66 درصد بود که امیدواریم در این دوره شاهد تحقق مشارکت بالاتری باشیم.

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به ملایم بودن دور دوم انتخابات ، با این حال تا این لحظه مشارکت خوبی را شاهد هستیم به طوری که حتی افرادی که در دور نخست در انتخابات شرکت نکرده بودند پای صندوق های رای آمدند./936/202/ب2

ارسال نظرات