۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۴۲۳۸۷۲
در پیامی مشترک؛

امام جمعه و استاندار اردبیل از حضور آگاهانه مردم در دور دوم انتخابات تقدیر کردند

امام جمعه و استاندار اردبیل در پیامی مشترک از حضور آگاهانه مردم اردبیل در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردبیل تقدیر کردند.
امام جمعه و استاندار اردبیل

به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل، به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سيد حسن عاملي، امام جمعه اردبیل و مجيد خدابخش، استاندار اردبیل در پیامی مشترک از حضور مردم آگاه و بصیر اردبیل در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در اردبیل تقدیر کردند.

 

در این پیام مشترک آمده است: مردم فهيم استان اردبيل يك بار ديگر با لبيك به نداي رهبر معظم انقلاب اسلامي، شور پرشعور، وحدت و مودت اسلامي خود را با حضور حماسي در مرحله دوم انتخابات مجلس به نمايش گذاشتند.


 

در اين پيام، حماسه حضور مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي به عنوان برگ زيرين ديگري از افتخارهاي اين مرز و بوم، سرمايه اي ارزشمندي براي انقلاب اسلامي و مايه مباهات مسوولان و خادمان مردم محسوب شده است.


 

در پايان اين پيام با گرامي داشت ياد و خاطره امام امت (ره) و تاكيد بر ميزان بودن آراي ملت، براي منتخبين مردم در خدمت گزاري به جامعه آرزوي توفيق شده است.


 

در دو حوزه انتخابيه اردبيل، نير، نمين و سرعين و پارس آباد و بيله سوار مغان در استان اردبيل انتخابات مجلس دهم براي انتخاب دو نماينده به مرحله دوم كشيده شده بود./937/101/ب2

ارسال نظرات