۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۴۲۶۹۱۵
امام جمعه هرسین:

ترویج اندیشه های امام خمینی مصداق تبیین اندیشه های اسلام است

امام جمعه هرسین با اشاره به لزوم برگزاری مراسم بزرگداشت رحلت امام گفت: ترویج اندیشه های امام خمینی (ره) مصداق تبیین اندیشه های اسلام است.
حجت الاسلام روح الله باقری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه شهرستان هرسین ظهر امروز با حضور در ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) ابراز داشت: امام راحل به عنوان بنیانگذار انقلاب و اندیشه های مبتنی بر اسلام حقیقی محمدی در کشور از شأن و جایگاهی ویژه برخوردار است.

 

امام جمعه شهرستان هرسین تصریح کرد: گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و برگزاری مراسم بزرگداشت رحلت امام یادآور انقلاب بوده و سبب تداوم اندیشه انقلابی در سراسر جامعه و تقویت اسلام خواهد شد.

 

وی در ادامه بیان داشت: انقلاب اسلامی حکومت طاغوتی و زورگوی مسلط بر کشور را برکنار کرد و دست مستکبران و دشمنان را از خاک کشور کوتاه کرد.

 

حجت الاسلام باقری اظهار داشت: انقلاب اسلامی به همت امام خمینی (ره) عوامل تفرقه برانگیز را از کشور بیرون راند و اجازه عرض اندام به آن ها را نداد.

 

امام جمعه شهرستان هرسین در ادامه افزود: شکست ابرقدرت ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) در برابر دشمنان صف آرایی کرده و با اتحاد و یکپارچگی نور اسلام را در ایران تاباندند.

 

وی عنوان داشت: بزرگداشت ارتحال امام تحقق اهداف اسلام است، چرا که چشم دشمنان به بی میلی مردم نسبت به انقلاب و خصوصا علمای انقلاب است اما خوشبختانه حضور گسترده مردم نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده است.

 

حجت الاسلام باقری در پایان تأکید کرد: ترویج اندیشه های امام خمینی (ره) مصداق تبیین اندیشه های اسلام است از این رو نگرش امام باید در کشور نهادینه شود./857/202/ب3

ارسال نظرات