۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۴۲۷۳۱۹
آیت الله صفایی بوشهری:

حوزه های علمیه باید در خط مقدم دفاع از نظام باشند

آیت الله صفایی بوشهری خطاب به طلاب و روحانیان گفت: بدانید که فتنه ها در راه است و قرار گرفتن سپاه و روحانیت در کنار هم برای خنثی سازی و عبور از آنها بسیار راهگشاست.
آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ظهر امروز در نشست راهکارهای تحقق حوزه های انقلابی که به همت سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان در سالن جلسات سپاه امام صادق(ع) برگزار شد، اظهار داشت: طلاب و روحانیون باید برای تبلیغ دین خدا، جهادی وارد عرصه میدان شوند.

 

آیت الله صفایی بوشهری گفت: طلاب و روحانیان حوزه های علمیه می بایست در صحنه ارائه گسترش دین از طریق طرح هجرت و حضور در موطن خود از هیچ تلاشی فروگذار نمایند و ماندن در حوزه مرکزی علمیه بعد حصول علوم لازم را برخلاف آموزه های دینی خواند.

 

وی حضور در صحنه های نظام و دفاع از مبانی دینی در این برهه از زمان که دشمنان اسلام به دنبال تخریب حریم ولایت به عنوان پایه و اساس دین هستند را یک واجب شرعی خواند و افزود: حریم ولایت، خط قرمز نظام اسلامی است و عدم حمایت از آن نشان از انحراف فکری است.

 

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: حوزه های علمیه می بایست به حوزه های علمیه انقلابی مبدّل شده و دست قوی دین در عرصه های مختلف برای ارائه اسلام ناب و دفاع از اسلام باشند.

 

وی حوزه انقلابی را حوزه ای ولایت مدار توصیف کرد که می بایست بر اساس اخلاق و دانش دینی در خط مقدم دفاع از نظام اسلامی گام بردارد چرا که مشروعیت و مقبولیت حوزه علمیه به انقلابی بودن آن است.

 

آیت الله صفایی بوشهری تصریح کرد: حوزه های علمیه باید در خط مقدم تحقق نظم نوین جهانی قرار گرفته و در شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی نقش آفرینی نمایند.

 

وی خطاب به طلاب و روحانیان گفت: بدانید که فتنه ها در راه است و قرار گرفتن سپاه و روحانیت در کنار هم برای خنثی سازی و عبور از آنها بسیار راهگشا است./846/203/ب3

ارسال نظرات