۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۴۲۸۲۹۳
آیت الله مؤمن:

راه انقلابی ماندن حوزه عمل به اندیشه های ناب حضرت امام است

عضو فقهای شورای نگهبان موضوع انقلابی ماندن حوزه های علمیه را بسیار مهم ارزیابی و تاکید کرد که راه تحقق این مهم عمل به اسلام و اندیشه های ناب حضرت امام است.
آیت الله مومن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شماری از طلاب و فضلای انقلابی حوزه علمیه قم با حضور در بیت آیت الله محمد مؤمن با این استاد و عالم برجسته دیدار و گفت وگو کردند.

 

در این دیدار که همزمان با سالروز میلاد منجی عالم بشریت برگزار شد، آیت الله مؤمن ضمن تبریک و گرامیداشت نیمه شعبان، سخنانی را درباره حوزه های علمیه و لزوم انقلابی ماندن حوزه ها بیان کرد.

 

وی انقلاب اسلامی را نشات گرفته و برخاسته از اسلام و آموزه های دینی دانست و تصریح کرد: انقلاب ما ریشه در دین دارد و در واقع همان اسلام است.

 

آیت الله مؤمن مساله انقلابی ماندن حوزه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر می خواهیم حوزه انقلابی بماند، اساتید و مدرسان باید توجه به آموزه های اسلام ناب داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: ما تربیت شده امام هستیم، حضرت امام رضوان الله تعالی علیه با هیچ کس تعارف نداشتند و هر کاری که انجام می دادند بر مدار اسلام بود.

 

آیت الله مؤمن راه انقلابی ماندن حوزه را عمل به اندیشه های ناب حضرت امام دانست و تصریح کرد: حضرت امام از خودشان هیچ چیز نمی گفتند و همه اش اسلام بود.

 

عضو فقهای شورای نگهبان در بخش پایانی سخنان خود ضمن بیان توصیه هایی به جمع حاضر اظهار داشت: شما در هر مقطعی که در حال تحصیل و تدریس هستید، باید مراقبت کنید، جهات اسلامی را همواره مد نظر داشته باشید و به هیچ وجه دنبال دنیا و مظاهر دنیوی نباشید. /924/پ202/ج

ارسال نظرات