۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۴۲۹۲۲۴
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

انتخاب آیت‌الله جنتی نشان‌دهنده ولایی و انقلابی‌تر بودن این مجلس است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تجلیل از اقدام انقلابی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رییس جدید این مجلس، گفت: این انتخاب نشان‌دهنده ولایی و انقلابی‌تر بودن نمایندگان این دوره مجلس خبرگان رهبری نسبت به ادوار گذشته این مجلس است.
حجت الاسلام یعقوبی

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به آغاز به کار پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و اقدام انقلابی نمایندگان در انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رییس این مجلس، اظهار کرد: دشمنان تلاش زیادی برای تضعیف جایگاه آیت‌الله جنتی کردند اما با انتخاب ایشان به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری، تیر دشمنان به سنگ خورد.

 

وی با بیان اینکه آیت‌الله جنتی عمر خود را در راه خدمت به اسلام و انقلاب و نظام صرف کرده است، افزود: قد این عالم بزرگ در خدمت اسلام و انقلاب خمیده شده و ایشان بعد از یک عمر تلاش در راه اسلام در آستانه 90 سالگی هنوز از دین و ولایت صحبت و دفاع می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: آیت‌الله جنتی خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب و نظام بوده و انتخاب ایشان به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری نشان‌دهنده ولایی و انقلابی‌تر بودن این دوره مجلس خبرگان به نسبت ادوار گذشته آن است.

 

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی با اشاره به یأس و ناامیدی معاندان و دشمنان از انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش زیادی برای تضعیف جایگاه آیت‌الله جنتی کردند درحالی‌که ایشان عمر خود را در راه نظام اسلامی صرف کرده و خدمات ارزشمندی را برای اسلام و انقلاب انجام داده است.

 

وی با بیان اینکه به فضل الهی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری انقلابی‌تر و ولایی‌تر از ادوار گذشته آن است، اضافه کرد: خوشبختانه در این دوره از انتخابات مجلس خبرگان افراد جوان‌تر و انقلابی‌تر انتخاب شدند که همه آن‌ها خار چشم آمریکا، انگلیس، اسراییل و دشمنان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: اگرچه دشمنان تلاش کردند با استفاده از فرصت انتخابات، خاک‌ریز نخست نظام اسلامی را تصرف کنند اما هوشیاری و بصیرت مردم تلاش‌های آن‌ها را بی‌اثر ساخت و مانع از تحقق اهداف شوم آن‌ها شد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی اظهار کرد: غرب و غرب‌زدگان تلاش زیادی برای تصرف این مجلس و یا حداقل کسب اکثریت در آن را کردند اما به فضل الهی موفق نشده و این دوره مجلس خبرگان رهبری ولایی‌تر و انقلابی‌تر شد.

 

وی با اشاره به اینکه برخی در داخل کشور تلاش کردند تا این مجلس را به تصرف گروه و حزب خود درآورند، گفت: خوشبختانه این افراد نیز نه تنها موفق نشدند بلکه مجلسی کاملاً عکس اهداف آن‌ها تشکیل شد.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در خاتمه با بیان اینکه فضای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با ادوار گذشته آن تفاوت دارد، اظهار امیدواری کرد که این مجلس مسائل، مصالح و منافع کشور را به خوبی رصد کرده تا ملت نیز شاهد مجلس خبرگانی بانشاط و فعال در همه امور باشند./302/9314/ب1

ارسال نظرات