۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۴۳۰۱۴۷
مدیر حوزه علمیه قزوین:

آیت‌الله جنتی یکی از ستون های بزرگ خیمه انقلاب است

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که آیت‌الله جنتی یکی از ستون های بزرگ خیمه انقلاب است، گفت: ایشان خود را از مریدان رهبر معظم انقلاب می دانند.
حجت الاسلام علی عباسی

حجت‌الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری، گفت: ایشان از مجاهدان، مبارزان و از یاوران اولیه امام خمینی(ره) بودند.

 

وی با اشاره به ویژگی‌های انقلابی رییس مجلس خبرگان رهبری، افزود: آیت‌الله جنتی همواره خار چشم دشمنان بودند و در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور فعالی داشته‌ و خط مستقیم مبارزات را ادامه دادند.

 

حجت‌الاسلام عباسی در ادامه تصریح کرد: انتخاب آیت‌الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان برکتی است برای کشور و خبرگان ولایت فقیه.

 

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه افزود: دشمنان پس از انتخاب این شخصیت انقلابی به ریاست مجلس خبرگان، ضمن شروع تخریب‌ها بسیار ناراحت شدند اما در مقابل دیدیم که دوستداران نظام از این موضوع بسیار خوشحال شده و ابراز خرسندی کردند.

 

این مقام مسؤول تأکید کرد: با توجه به نظر اکثر فقهای اسلام که در نهایت با انتخاب آیت‌الله جنتی به عنوان رییس مجلس خبرگان همراه بود متوجه می‌شویم که خبرگان رهبری نیروهای انقلابی بوده، نیت خدایی دارند و آنچه را که حق است انجام می‌دهند.

 

وی با اشاره به دیگر ویژگی‌های بارز آیت‌الله جنتی، اظهار کرد: ایشان فردی فقیه و مجتهد هستند که همواره وصیت اسلام را عمل کرده و می‌توان این شخصیت بزرگوار را مجاهد واقعی راه خدا نامید.

 

حجت‌الاسلام عباسی در ادامه با اشاره به صراحت کلام رییس مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ایشان هیچ‌گاه درگیر ملاحظه‌کاری نمی‌شوند، بلکه خود را از مریدان رهبر انقلاب دانسته و در واقع از ستون‌های بزرگ انقلاب به شمار می‌آیند.

 

وی تاکید کرد: ویژگی‌های منحصر به فرد آیت‌الله جنتی موجب شد تا در زمان انتخابات تبلیغات سوء دشمن علیه ایشان شدت بگیرد، اما مردم آگاه و خبرگان بصیر به ایشان رأی دادند و از این اینجا متوجه می‌شویم که تبلیغات مخرب دشمن در بزنگاه‌های حساس و مهم چندان اهمیتی ندارد و مردم ایران آنچه را که درست است انجام می‌دهند./955/303/ب2

ارسال نظرات