۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۴۳۰۷۵۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

خانواده بستر دینداری جامعه است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه بانوان نقش بسزایی در حفظ معنویت جامعه و تبیین مکتب انبیا دارند، گفت: خانواده بستر دینداری جامعه است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز با حضور در جمع مسؤولان اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و با اشاره به نقش و اهمیت بانوان در راستای اعتلای فرهنگی جامعه، ابراز داشت: بانوان نقش بسزایی در حفظ معنویت جامعه و تبیین مکتب انبیاء(ع) ایفا می کنند.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: جامعه ای دیندار است که بانوان آن دیندار و باتقوا باشند، زیرا منشأ اصلی دینداری در جامعه خانواده است و دینداری و ایمان مردان به بانوان بستگی دارد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: دشمنان برای تضعیف انقلاب به تزریق فساد و بی بند و باری بین بانوان جامعه رو آورده و بدین وسیله قصد دارند جوامع اسلامی را دچار فروپاشی تدریجی کنند.

 

وی در ادامه مطرح کرد: آمار و اطلاعات گویای این است که فرزندان دیندار در خانواده هایی رشد و پرورش می یابند که مادرانی باتقوا و پایبند به مسائل اخلاقی و دینی داشته باشند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی در ادامه با بیان اینکه دهه آخر ماه مبارک شعبان دهه غبارروبی مساجد است، افزود: بانوان در غبارروبی مساجد نقش بسزایی داشته باشند و به عنوان خادمه در مساجد خدمتگزار دین مبین اسلام باشند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فرارسیدن ماه ضیافت الهی، ابراز داشت: رمضان ماه مغفرت و تقرب بندگان به درگاه حق تعالی است، باید نسبت به آماده سازی و چراغانی مساجد و محلات در ماه مبارک رمضان اهتمام ویژه داشت.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در پایان بیان داشت: برگزاری جلسات و محافل انس با قرآن، جزءخوانی، حفظ و توجه به مفاهیم قرآن اثرگذاری ویژه ای در تربیت شخصیت معنوی انسان ها دارد، از این رو باید در جلسات معنوی قرآنی حضور یافت و از برکات این ماه گرانقدر بهره برد./857/202/ب2

ارسال نظرات