۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۴۳۵۱۳۵
امام جمعه امیدیه:

هدف از تشکیل داعش حمله به اسلام ناب است

امام جمعه امیدیه با اشاره به اینکه داعش تولد یافته صهیونیسم برای تحقق اهداف این رژیم در خاومیانه است، گفت: روز قدس مباهله روز با صهیونیسم است.
امام جمعه امیدیه، حجت الاسلام علیزاده

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تیزبینی و روشن بینی امام راحل(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس ابرازداشت: این نامگذاری از حیث مشترک بودن ماه مبارک رمضان و اهمیت آن در میان مسلمانان است و اکنون همه جهان در چنین روزی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین حضور پیدا می کنند.

 

امام جمعه امیدیه با اشاره به اینکه معتقدان به امام خمینی(ره) به عنوان کارشناس و متخصص در دین در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا می کنند، خاطرنشان کرد: صداها و فریادها در روز قدس صرف شعار سر دادن نیست و با توجه به روایات و آیات قرآنی درباره گیرا بودن نفرین روز قدس روز مباهله با صهیونیسم است.

 

حجت الاسلام علیزاده داعش را تولد یافته صهیونیسم برای تحقق اهداف این رژیم در خاومیانه دانست و تصریح کرد: هدف از تشکیل داعش حمله به اسلام ناب جمهوری اسلامی و آن هم به خاطر دادخواهی نظام اسلامی برای مظلومان جهان است که از بین بردن جمهوری اسلامی دست آنها را برای انجام هر گونه فعالیت بازخواهد گذاشت.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه با اشاره به آگاهی جهانیان از مصائب صهیونیسم در جهان گفت: استکبار افزون بر منحرف ساختن اذهان عمومی جهان از جنایت های رژیم اشغالگر قدس، فلسطینی ها را در صورت یاری و دفاع تروریسم معرفی می کند و در زمان کنونی با راه انداختن داعش و اسلام هراسی ذهن ها را به سوی این گروه سوق داده و شاهد هستیم که مردم بحث جنایت های رژیم اشغالگر قدس را پیگیری نمی کنند.

 

وی در پایان اسلام هراسی استکبار را به سبب ترس آنها از مسلمانان دانست و تصریح کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب امیدواری را نشر و به آنها اعتقاد راسخ داریم که رژیم اشغالگرقدس تا 24 سال آینده وجود نخواهد داشت./302/9456/ب1

ارسال نظرات