۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۴۳۸۸۰۷
مدیر مدرسه علمیه تبریز:

بصیرت لازمه حوزه و روحانیت انقلابی است

حجت الاسلام ناصری با اشاره به اهمیت و ارزش بصیرت در حرکت دینی، گفت: داشتن بصیرت برای همه لازم و برای علما و روحانیان لازم‌تر است، چرا که روحانیت در خط مقدم جبهه جنگ نرم است.
حجت الاسلام صمد ناصری

حجت‌الاسلام صمد ناصری، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به اهمیت و ارزش بصیرت در حرکت دینی، اظهار داشت: داشتن بصیرت برای همه لازم و برای علما و روحانیان لازم‌تر است، چرا که روحانیت در خط مقدم جبهه جنگ نرم است.

 

وی با بیان اینکه علما مرزداران بصیرت و اعتقاد دینی هستند، افزود: روحانیت به‌ عنوان طلایه داران و مبلغان علم و دانش باید مجهز به علم و بصیرت بوده و همواره آماده دفاع از اسلام، انقلاب و ارزش‌های آن باشند، چرا که طبق روایاتی از ائمه معصومین(ع) علما مرزداران اعتقادی، دینی و فکری جامعه هستند.

 

مدیر مدرسه علمیه تبریز با اشاره به جنگ نرم دشمن و رویارویی فرهنگی با ایران اسلامی، گفت: اگر حوزه و روحانیت میدان مبارزه را رها کنند و جدی نگیرند، دشمن میدان را به دست خواهد گرفت و نفوذ خواهد کرد، نفوذ فرهنگی دشمن در تغییر اعتقادات دینی ضربه‌های مهلکی را به انقلاب و ملت ایران خواهد زد.

 

وی انقلاب سال 57 را برخواسته از متن دین و آموزه‌های اسلامی دانست و افزود: متأسفانه برخی ادعا می‌کنند که نظام جمهوری اسلامی ایران مورد تأیید اسلام و مراجع نیست، در حالی‌ که این نظام برخواسته از اسلام است که تحت مدیریت و اشراف ولی‌فقیه جامع‌الشرایط سیلی‌های محکم و سختی را به چهره دشمنان می‌زند.

 

حجت‌الاسلام ناصری با اشاره به اعتلای انقلاب اسلامی و اقتدار بین‌المللی آن، افزود: ایران اسلامی امروز تبدیل به یک ابرقدرت فرهنگی و سیاسی شده است و به برکت انقلاب اسلامی قله‌های علم و فناوری را یکی پس از دیگری فتح می‌کند و موجب عظمت اسلام و مسلمانان می‌شود.

 

وی با تأکید بر قدردانی از ولایت‌فقیه، ولایت‌فقیه را ستون اصلی اقتدار و پیشرفت کشور دانست و افزود: ولایت‌فقیه چشم بیدار انقلاب و اسلام بوده و همواره از ارزش‌ها و اصول اسلامی دفاع می‌کند و باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم و نگذاریم ستون جامعه اسلامی ضربه ببیند.

 

مدیر مدرسه علمیه حضرت ولی عصر(عج) تبریز با تأکید بر تداوم اندیشه انقلابی و ارزش‌های دینی، گفت: طلاب و روحانیان همواره مدافع نظام اسلامی بوده و هستند و هر جایی که لازم باشد، جانشان را هم فدای اسلام و انقلاب خواهند کرد و از مرزهای ارزشی انقلاب اسلامی دفاع و صیانت خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی بدانند که حوزه و روحانیت، اصلی‌ترین مدافع ولی‌فقیه و انقلاب اسلامی ایران هستند، تأکید کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب تصریح کردند اندیشه انقلابی در حوزه های علمیه بیش‌ از پیش و باقدرت ادامه خواهد داشت و حوزه‌های علمیه برای همیشه از کیان نظام اسلامی و انقلاب دفاع خواهند کرد./854/302/ب2

ارسال نظرات