۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۴۰۱۹۸
آیت الله حیدری:

دادگاه آیت الله شیخ عیسی قاسم وجاهت قانونی ندارد

آیت الله حیدری با اشاره به تصمیم رژیم آل خلیفه در محاکمه آیت الله عیسی قاسم، گفت: این دادگاه هیچگونه جایگاه قانونی ندارد و هر حکمی را که صادر کند برخلاف مقررات اسلامی و حقوق بین‌المللی است.
آیت الله حیدری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز، بیانیه ای در پی اقدام رژیم منحوس آل خلیفه نسبت به محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم صادر کرد.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در روزهای اخیر اعلام شده است که رژیم غاصب و ستمگر آل خلیفه بنا دارد، رهبر مردم مقاوم بحرین حضرت آیت الله شیخ عیسی قاسم را در بیدادگاه خویش محاکمه نماید و این بعد از سلب غیر قانونی تابعیت اوست که با اعتراض مردمی آن کشور و همه ی انسانهای آزادی خواه جهان مواجهه گردید.

 

یقیناً این بیدادگاه هیچگونه جایگاه قانونی ندارد و هر حکمی را که صادر کند بر خلاف مقررات اسلامی و حقوق بین‌المللی است و اینگونه برخوردهای ظالمانه و تند آل خلیفه عواقب بسیار بدی برای خود رژیم غاصب در پی خواهد داشت، زیرا نهضت اسلامی و مردمی بحرین به برکت رهنمودهای آن عالم و مجاهد و پرهیزکار همواره در مسیر قانونی و مسالمت آمیز بوده است. اما در صورتیکه رژیم بیش از این متعرض آن رهبر روحانی و مردم گردد، یقیناً کاسه ی صبر جوانهای بحرین لبریز خواهد شد و با انجام عملیات استشهادی دمار از روزگار آن رژیم اشغالگر در خواهد آورد./9456/101/ب1

 

و سیلعم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون و العاقبة لاهل التقوی و الیقین

 

محسن حیدری

 

عضو مجلس خبرگان رهبری

1395/5/5

اهواز

ارسال نظرات