۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۴۴۰۲۰۳
به امامت حجت الاسلام والمسلمین نکونام؛

نماز وحدت كاركنان دستگاه ‌های اجرايی استان چهارمحال و بختیاری اقامه شد

نماز وحدت كاركنان دستگاه ‌های اجرايی استان چهارمحال و بختیاری به امامت حجت الاسلام والمسلمین نکونام امام جمعه شهرکرد به میزبانی مصلای امام ‌خمينی(ره) شهركرد اقامه شد.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، ظهر امروز با حضور كاركنان دستگاه‌های اجرايی و مردم این استان، نماز وحدت به امامت حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به میزبانی مصلای امام ‌خمينی(ره) شهركرد اقامه شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در مراسم نماز وحدت که به مناسبت سالگرد ۵ مردادماه برگزار شد، اظهار داشت: ۵ مرداد در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بسیار ویژه و ارزشمند است که می‌توان به برپایی نخستین نماز جمعه کشور اشاره کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: در این روز یکی از احکام نورانی و اثرگذار و جامعه ساز اسلام حیات مجدد پیدا کرد که باید شکر گذار این نعمت الهی بود.

 

وی با بیان اینکه حکم نورانی اسلام در ۵ مرداد به معنای واقعی زنده شد، گفت: نماز جمعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است چراکه خداوند سوره‌ای خاص را به آن اختصاص داده است.

 

امام جمعه شهرکرد، بهترین راه ترد یهود و مبارزه با منکران دین، معاد و نبوت را در شکل گیری اجتماع بهم پیوسته نماز جمعه دانست و افزود: تنها راه مقابله با دشمن حضور در نماز جمعه است.

 

وی  با بیان اینکه امام جمعه تکلیف سنگینی بر عهده دارد، تصریح کرد: امام جمعه باید غذای فکری یک هفته افراد جامعه را تأمین کند و جامعه را از مسائل روز باخبر سازد.

 

گفتنی است برگزاری نماز جمعه استان به صورت زنده از رسانه ملی، برگزاری مسابقه مقاله ‌نويسی، كتاب، شعر، داستان با موضوع نماز، تقدير از ائمه جمعه موقت استان، ديدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم و برگزاری يادواره شهدای ستاد اقامه نماز جمعه از مهم‌ترين برنامه‌های هفته نماز جمعه در این استان دانست./202/9457/ب1

ارسال نظرات