۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۴۴۰۸۹۹
نماینده مجلس:

شهدا نماد اقتدار و مظهر ایستادگی در برابر ظلم هستند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا نماد اقتدار و مظهر ایستادگی در برابر ظلم هستند، گفت: ازخود گذشتگی های شهدای هشت سال دفاع مقدس سبب شد تا استقلال میهن اسلامی حفظ شود.
نماینده مجلس

سید مهدی مقدسی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش در مراسم تشييع پيكر دو شهيد گمنام در اراك در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: خون شهیدان گرانسنگ و والامقام سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی در جهان شده است.

 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا نماد اقتدار و مظهر ایستادگی در برابر ظلم هستند، گفت: از خود گذشتگی های شهدای هشت سال دفاع مقدس سبب شد تا استقلال میهن اسلامی حفظ شود.

 

مقدسی با بیان اینکه شهدا نزد خداوند متعال از منزلت بسیار بالایی برخوردار هستند، خاطر نشان کرد: شهدای والامقام ایران اسلامی با رشادت خود به خوبی توانستند توطئه‌های و نقشه های شوم دشمنان و بدخواهان را نقش بر آب کنند.

 

مسؤولان ادامه دهنده راه، افکار و اهداف شهدا باشند

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مسؤولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین تمام قشرهای جامعه باید همواره ادامه دهنده راه و افکار و اهداف شهدای بزرگوار باشند و این بزرگ مردان را سرلوحه خود قرار دهند.

 

مقدسی در ادامه با اشاره به این که خداوند در آیات قرآن کریم از جمله آیه 26 و 27 سوره یاسین شهیدان را تکریم می‌کند، گفت: تکریم از شهدا و خانواده های آنها، تکریم از تمام دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

 

شایان ذکر است، استان مرکزی 6 هزار و 300 شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./202/842/ب1

ارسال نظرات