۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۴۴۳۷۰۹
درحرم حضرت معصومه برگزار می‌شود؛

میزبانی ترنم باران از 2 هزار نوجوان در میلاد امام کرامت

جشن بزرگ ترنم باران ویژه نوجوانان دختر و پسر 9 تا 16 سال به مناسب ایام میلاد امام رضا(ع) از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در محل شبستان بزرگ نجمه خاتون(س) برگزار می‌شود.
ولادت امام رضا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسب ایام میلاد امام رضا(ع) جشن بزرگ ترنم باران ویژه نوجوانان دختر و پسر 9 تا 16 سال از سوی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در محل شبستان بزرگ نجمه خاتون(س) برگزار می‌شود.

گفتنی است این مراسم که شب میلاد امام رضا(ع) از ساعت 5 عصر شروع و تا ساعت 8 شب ادامه خواهد داشت؛ بر اساس اعلام روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام فاطمی برای نوجوانان حاضر  در این جشن باشکوه به تبیین و تشریح ابعاد شخصیت سیاسی و فرهنگی امام رضا(ع) برمدار مستندات تاریخی می‌پردازد.

مهدی کلانتزراده، رییس اداره اطلاع‌رسانی آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به اینکه امسال کمیته برنامه‌ریزی این مراسم تلاش دارد در قالب ادبیات نمایشی و برنامه‌های ویژه اجرایی مفاهیم راهبردی و اعتقادی  اسلامی را برای نوجوانان حاضر تشریح کند، گفت: این مراسم به‌صورت زنده از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد تا نوجوانان سراسر کشور از این ضیافت آستان کریمه اهل‌بیت(ع) بهره‌مند شوند.

برنامه شب میلاد امام رضا که ساعت 5 عصر تا 8 شب ویژه خواهران است و ویژه‌برنامه‌ای نیز برای نوجوانان برادر در روز میلاد امام رضا(ع) با همین کیفیت برگزار می‌شود.

بر این اساس پیش‌بینی می‌شود در این دو جشن بزرگ شب و روز میلاد، ترنم باران میزبان حداقل 2 هزار نوجوان پسر و دختر باشد./837/ت303/ی

ارسال نظرات