۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۴۴۷۰۸۰
با سخنرانی آیت الله صفایی بوشهری؛

مراسم معنوی دعای ندبه به مناسبت شهادت رئیسعلی دلواری برگزار می شود

امام جمعه دلوار گفت: مراسم دعای ندبه با سخنرانی آیت الله صفایی بوشهری و با مداحی حاج مرتضی طاهری در سالن شهید جمادی دلوار برگزار می شود.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلوار پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با سالروز شهادت مظلومانه امام جواد الائمه (ع) و بمناسبت ۱۲ شهریور سالروز شهادت سردار شهید رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار مراسم معنوی دعای ندبه این هفته بههمت هیأت رزمندگان اسلام با پخش زنده از شبکه یک سیما در شهر دلوار زادگاه آن شهید سرافراز برگزار می شود.

امام جمعه دلوار افزود: این مراسم با سخنرانی آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و با مداحی حاج مرتضی طاهری راس ساعت ۶ صبح روز جمعه ۱۲ شهریور در سالن  شهید جمادی دلوار برگزار می شود.

حجت الاسلام زاهددوست بیان داشت: با توجه به اینکه این برنامه به صورت مستقیم از شبکه یک سیما و شبکه های سحر و جام جم پخش خواهد شد از این رو با همت مسؤولان و همه فرزندان معنوی شهید رئیسعلی دلواری تدارکات و تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه فراهم شده است.

وی اظهار داشت: بدین وسیله از عموم مردم متدین استان و به ویژه مردم مومن و انقلابی بخش دلوار جهت حضور باشکوه در این برنامه معنوی و بهره مندی از این فیض عظیم دعوت به عمل می آید./303/846/ب1

ارسال نظرات