۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۴۵۰۴۳۸
همزمان با آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خراسان؛

دوره «هدایت تحصیلی» در مدرسه آیت الله حکیم شیروان آغاز شد

حجت الاسلام فتاحی معصوم هدف از برگزاری دوره هدایت تحصیلی را ایجاد افقی روشن برای آینده تحصیلی طلاب، مهارت افزایی در جهت انتخاب رشته آگاهانه در سطوح بالاتر تحصیلی و متناسب با نیاز جامعه و توانمندی طلاب اعلام کرد.
مدرسه ایت الله حکیم

حجت الاسلام فتاحی معصوم، مدرس دوره های هدایت تحصیلی مدرسه آیت الله حکیم شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، از برگزاری سومین دوره آموزشی هدایت تحصیلی با حضور 60 طلبه سطح یک در مدرسه آیت الله حکیم شیروان خبر داد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره آموزشی ایجاد افقی روشن برای آینده تحصیلی طلاب، مهارت افزایی در جهت انتخاب رشته آگاهانه در سطوح بالاتر تحصیلی و متناسب با نیاز جامعه و توانمندی افراد است، افزود: این دوره آموزشی به همت کانون فرهنگی تبلیغی سداد، متشکل از طلاب دانش آموخته سطوح 3 و 4 حوزه علمیه مشهد طراحی و اجرا گردیده است.

مدرس دوره های هدایت تحصیلی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی متشکل از سه کارگاه آموزشی، یک جلسه مشاوره حضوری و ارائه محصولات تکمیلی پس از برگزاری می باشد که به صورت مکتوب و دیجیتال قابل ارائه است، ابراز داشت: طلاب شرکت کننده در این دوره در کارگاه خودشناسی با صفات، ویژگی ها، مهارت ها و توانمندی های تحصیلی خود آشنا می شوند.

حجت الاسلام فتاحی معصوم در پایان با بیان اینکه طلاب در کارگاه محیط شناسی نسبت به جایگاه، هویت، ماهیت حوزه علمیه و نقش آن در نظام اسلامی و جامعه و نقش خطیر خود در حوزه علمیه و وظایف و رسالت های صنفی طلبگی آگاهی پیدا می کنند، اظهار داشت: طلاب فرهیخته در پایان این دوره آموزشی در کارگاه رشته شناسی به اطلاعات جامعی از نظام های تحصیلی موجود، رشته ها و فرصت های تحصیلی پیش روی خود دست پیدا می کنند./303/859/ب1

ارسال نظرات