۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۴۵۱۰۴۴
رییس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کشور مطرح کرد؛

ضرورت آشنایی مسؤولان با محرومیت روستاهای دورافتاده

رییس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کشور گفت: امروز جهادگران بسیجی باید مسؤولان را به روستاهای دورافتاده ببرند تا آنها با محرومیت آشنا شوند.
محمدیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمد محمدیان، رییس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کشور، امروز چهارشنبه 31 شهریور در مراسم «بدون منت» که به مناسبت ششمین سالگرد تنها دیدار رهبر معظم انقلاب با گروه‌های جهادی کشور که در پاتوق خبر خبرگزاری بسیج برگزار شد، گفت: ایمان انسان زمانی پویا می‌شود که به درجه انسانیت برسد و ارزش رفع گرسنگی فقرا و محرومان را به‌ خوبی درک کرده باشد.

وی افزود: اردوهای جهادی فرصت خوبی برای تجربه و حس کردن محرومیت‌های جامعه است که جوانان داوطلبانه آن را انتخاب کرده و در آبادانی مناطق محروم تلاش می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمدیان با ارائه پیشنهادی مبنی براینکه جهادگران بسیجی مسؤولان را به مناطق محروم دعوت کنند، عنوان کرد: همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس جهادگران بسیجی مسؤولان را برای آشنایی با فضای جبهه‌ها به مناطق عملیاتی می‌بردند امروز هم جهادگران بسیجی مسؤولان را به روستاهای دورافتاده ببرند تا آنها با محرومیت آشنا شوند.

رییس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کشور افزود: اگر مسؤولان از مناطق محروم بازدید کنند مشاهده خواهند کرد که هنوز مفاهیمی همچون محرومیت، گرسنگی، پابرهنگی در واقعیت وجود دارد.

 وی با تشکر و عرض خدا قوت به جهادگران بسیجی، گفت: جهادگران بسیجی که خالصانه در مناطق محروم حاضر شده و برای نیازمندان روستاهای دورافتاده تلاش و کوشش می‌کنند برای آخرت خود ذخیره خوبی به دست می‌آورند.

حجت‌الاسلام محمدیان ابراز کرد: گروه‌های جهادی کوچک هم حتی اگر تعدادشان کم باشد می‌توانند به یاری خداوند کارهای بزرگی را انجام داده و امیدی برای محرومان و مستضعفان باشند.

رییس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های کشور در پایان خاطرنشان کرد: کمک به محرومان و مستضعفان از جمله کارهای بزرگی بود که امیرمؤمنان علی(ع) آن را به شیعیان واقعی خود آموخت./807/201/ب2

ارسال نظرات