۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۴۵۱۸۱۰
مدیر حوزه‌های علمیه قزوین:

نظام اسلامی عزت خود را از مذاکرات نگرفته است/ مقاومت در برابر ظالمان رمز عزت جمهوری اسلامی

حجت الاسلام عباسی با تأکید بر اینکه ما عزت را از مذاکرات نگرفته‌‌ایم، گفت: عزت جمهوری اسلامی ایران از ایستادگی و مقامت در برابر ظالمان به دست آمده است در حالی که برخی در کشور معتقدند که عزت ما در سایه‌ تسلیم شدن در برابر استکبار است و این تفکر خام و بی اساس است.
حجت الاسلام علی عباسی

حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه‌های علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، عزت و کرامت انسانی را اصل برتری نظام جمهوری اسلامی ایران بر سایر نظام های عالم دانست و گفت: حمایت از مستضعفان و ایستادگی در برابر مستکبران و زورگویان دنیا از آرمانهای نظام اسلامی است و اگر ما دست از آرمانها و اصول برداریم چیزی جز ذلت و خواری نصیبمان نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: بسیاری از کشورهای استکباری با بنای نظام جمهوری اسلامی مشکل دارند و این جسارتشان را در سخنرانی هایشان بیان کرده‌اند، اختلاف آنها با ایران بر سر سلایق نیست، بلکه بر سر اصل وجود نظام است و ما باید خود را تأکید کنیم و آماده باشیم و زیر ذلت زورگویان نرویم.

مدیر حوزه‌های علمیه قزوین با بیان اینکه نظام اسلامی ما بر پایه‌ اصول استوار است، تصریح کرد: ملت و دولت ایران نباید اجازه دهند استکبار اصول ما را خدشه‌ دار کند و از اعتقادات خود حمایت کنند، اگر ما دست از اصول خود برداریم تنها یک اسم از جمهوری اسلامی ایران باقی می‌ماند.

استاد حوزه‌‌ علمیه قزوین واقعیت موجود را طغیانگری کشورهای استکباری دانست و بیان کرد: مستکبرین می‌خواهند ملتها را زیر بار ظلم خود ببرند و اجازه پیشرفت به آنها ندهند، ملت ایران باید هوشیارانه قدم بردارد و حرکت مسؤولان تهاجمی و عزتمندانه باشد تا دشمنان دست از زیاده ‌خواهیهایشان بردارند.

حجت الاسلام عباسی با تأکید بر اینکه ما عزت را از مذاکرات نگرفته‌‌ایم، اظهار کرد: عزت جمهوری اسلامی ایران از ایستادگی و مقامت در برابر ظالمان به دست آمده است، در حالی که برخی در کشور معتقدند که عزت ما در سایه‌ تسلیم شدن در برابر استکبار است و این تفکر خام و بی اساس است.

وی در پایان گفت: سیاستی که بر پایه‌ عزت، حکمت، اقتدار و اعتقاد استوار باشد با آرمانهای انقلاب اسلامی هماهنگ است و انقلاب ما با همین اصول به دست امام خمینی(ره) پایه گذاری شد و رهبر معظم انقلاب هم طبق همین اصول جامعه اسلامی را هدایت و رهبری می‌کنند./955/302/ب2

ارسال نظرات