۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۴۵۲۳۳۴
رییس بسیج سازمان صدا و سیما:

هیأت‌ها و محافل حسینی آرمان‌های بلند اسلام را احیا می‌کنند

فروغی با اشاره به اینکه هیأت‌ها نمی‌توانند سکولار باشند، گفت: حتما از هیات‌ها و محافل سیدالشهدا(ع) آرمان‌های بلند اسلام احیا می‌شود، به همین منظور رهبر معظم انقلاب فرمودند هیأت‌ها نمی‌توانند سکولار باشند، هرکسی علاقه مند به امام حسین(ع) است یعنی علاقه مند به اسلام سیاسی است.
فروغی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، علی فروغی رییس بسیج سازمان صدا و سیما در چهاردهمین اجلاس پیرغلامان و خادمان حسینی که در صدا و سیما بندرعباس برگزار شد با اشاره به اینکه امام حسین(ع) توفیق حضور در این  اجلاس را به ما داده است اظهار داشت: وظیفه بنده فقط تقدیر و تشکر از حضور شما پیرغلامان و خادمان حسینی است.

وی ادامه داد: ما در زمینه مراسم‌های امام حسین(ع) از امام راحل و رهبری بیاناتی داریم، امام راحل(ره) فرمود که ما ملت گریه سیاسی هستیم، این گریه‌ها بر مبنای مکتب حسینی، همان مرگ بر آمریکای امروز است، این یعنی زنده بودن آرمان قدس شریف، رهایی مستضعفان جهان و آزادی فلسطین است.

دبیر چهادهمین اجلاس پیرغلامان تصریح کرد: امام راحل(ره) فرمودند که لازم است در اشعار مسائل روز و ظلم مستکبرین بیان شود، ما معتقدیم اگر قرار باشد اتفاقی در کشورهای ستمدیده مثل سوریه و یمن حاصل شود و رهایی از مستکبران رخ دهد، از طریق همین محافل و مجالس اهل بیت(ع) صورت می‌گیرد.

وی افزود: حتما از هیات‌ها و محافل سیدالشهدا(ع) آرمان‌های بلند اسلام احیا می‌شود، به همین منظور رهبر معظم انقلاب فرمودند هیأت‌ها نمی‌توانند سکولار باشند، هرکسی علاقه مند به امام حسین(ع) است یعنی علاقه مند به اسلام سیاسی است.  

فروغی با بیان این‌که باید در راستای تحقق هر چه بیشتر آرمانهای انقلاب اسلامی تبلیغ کنیم، افزود: همچنین از مردم متدین استان هرمزگان تقدیر و تشکر می‌کنم، امیدواریم ظلم استکبار جهانی از سر مسلمانان رفع شود./202/851/ب1

ارسال نظرات