۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۴۵۲۴۶۰

نشست علمی «مباهله روز درخشندگی اسلام» در پاکستان برگزار شد

نشست علمی «مباهله روز درخشندگی اسلام» از سوی جامعه الکوثر و موسسه آموزشی پژوهشی بصیرت در شهر اسلام آباد پاکستان برگزار شد.
نشست علمی مباھله روز درخشندگی اسلام در پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست علمی «مباھله روز درخشندگی اسلام» از سوی جامعه الکوثر و موسسه آموزشی پژوھشی بصیرت و با شرکت علما و شخصیت ھای علمی فرھنگی و سیاسی کشور در شھر اسلام پاکستان برگزار شد.

ثاقب اکبر رییس موسسه آموزشی پژوھشی بصیرت در سخنان خود، ھدف این نشست را ایجاد ذوق و شوق پژوھشی در طلاب و ارائه آن به مردم شبه قارہ دانست و گفت: طلاب باید با روش ھای نوین تحقیقاتی آگاھی پیدا کنند.

حجت الاسلام آفتاب حسین جوادی استاد جامعه الکوثر و پژوھشگر پاکستانی، مباھله را سند صداقت رسول اکرم(ص) و اھل بیت ایشان در مقابل ادعای دروغین نصاری عنوان کرد و افزود: علمای اھل سنت و شیعه ھمگی بر این اتفاق دارند که رسول اکرم(ص) برای مناظرہ با نصارای نجران فقط پنج تن آل عبا را به ھمراہ خود برد.

در این نشست علمی بین طلاب جامعه الکوثر مسابقه مقاله نویسی نیز برگزار شد و به طلاب ممتاز با اھدای جوایزی به دست حجت الاسلام محمد امین شھیدی عضو برجسته شورای نظریه ھای اسلامی تشویق به عمل آمد./988/ب902/د

ارسال نظرات