۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۴۵۳۴۲۱
مختار:

دشمن به دنبال ایجاد دوگانگی در بین مسؤولان کشور است

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی، گفت: دشمن تلاش می‌کند تا در میان مسؤولان نظام دوگانگی ایجاد کرده و از این راه ضربات خود را وارد کند.
جلیل مختار

جلیل مختار، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، گفت: تمام کسانی که در ذیل جناح‌های مختلف سیاسی کار می‌کنند، قبل از هر موضوعی به ولایت فقیه معتقد هستند.

وی افزود: تعهد به جمهوری اسلامی و شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» نیز در میان تمام فعالان سیاسی مشترک است. به همین جهت، دلیلی ندارد که افراد بخواهند شعارهای طرف مقابل را دامن بزنند، زیرا همین اعمال در دراز مدت باعث می‌شود که تار و پود نظام تضعیف شود.

مختار در خصوص اخلاق در عالم سیاست، بیان داشت: باید توجه داشت که اکثر مسؤولان و مدیران کشور اصولا از دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب خارج نیستند، بر همین اساس؛ تخریب هر جناحی در نهایت به تخریب مسؤولان نظام منجر خواهد شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی پیرامون عملکرد دولت‌ها  گفت: دولت‌های مختلف سیاست‌های مختلفی را غالبا دنبال می‌کنند که این سیاست‌ها نیز همیشه خالی از اشتباه نیست، باید این اشتباهات را به عنوان یک ضعف مطرح نکنیم و از دامن زدن و بزرگنمایی این اشکالات نیز باید بپرهیزیم.

جلیل مختار تصریح کرد: دشمنان و مخالفان نظام به دنبال دوگانگی و شکنندگی مسؤولان هستند تا بتوانند از طریق آن به مجموعه انقلاب ضربه بزنند.

وی در پایان، گفت: باید تمام دعواها و اختلاف نظرها در بین خود مسؤولان حل و فصل شود، به این معنا که مسؤولان یکدیگر را ترمیم و اصلاح کنند و راه درست را در مسیر انقلاب پیش بگیرند./856/ت302/ج1

ارسال نظرات