۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۴۵۴۸۲۳
امام جمعه امیدیه:

اسلام داری آل سعود تنها برای حکمرانی است

امام جمعه امیدیه با بیان بی اعتقادی و ناآگاهی آل سعود از اسلام، اسلام داری آنها را تنها برای حکمرانی دانست.
امام جمعه امیدیه، حجت الاسلام علیزاده

حجت الاسلام مهدی علیزاده، امام جمعه امیدیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حرمت ماه های حرام در اسلام، گفت: این ماه ها در میان اعراب جاهلی نیز قداست خاصی دارند که در این باره به هنگام فرارسیدن چنین ماه هایی و به احترام آنها از نبرد با دشمنان خودداری می کردند.

امام جمعه امیدیه با بیان اینکه دین اسلام این خصلت نیک آنها را مورد تأیید قرار داده است، اظهار داشت: حرمت شکنی این ماه ها از سوی یزیدیان و با ریختن خون امام حسین(ره) آغاز شد و پیروان آنها نیز چنین اقداماتی انجام و کودک کشی انجام می دهند که آل سعود با کشتار مردم بی دفاع یمن در این محرم افزون بر بی اعتنایی به اسلام به قومیت و اصل خود نیز بی اعتنا هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی امیدیه بمباران مردم یمن را نشان دهنده بی هدف بودن اقدامات آل سعود و نیز ترس از مقاومت و بیداری ملت یمن برشمرد و افزود: اصل آل سعود ریشه در صهیونیسم و در حقیقت سگ پاچه گیر یهود است که قطعا همچون یزید، معاویه و ابوسفیان ذره ای آگاهی از اسلام نداشته و به آن اعتقادی ندارند.

حجت الاسلام علیزاده اسلام داری آل سعود را تنها برای حمکرانی برشمرد و خاطرنشان کرد: برای آل سعود، بیداری و آگاهی ملت یمن از اینکه آل سعود اسلام را تنها برای حکمرانی می خواهد، آزار دهنده است و از این حیث بیشتر جنایت های این رژیم علیه ملت مظلوم و بی پناه یمن صورت می گیرد.

وی در پایان سخنان خود جنایت های اخیر آل سعود را نشان از به سرآمدن عمر آنها دانست و ابراز داشت: صهیونیسم پایه گذار داعش و آل سعود است تا با ایجاد آنها نفاق و تفرقه را در خاورمیانه ایجاد کنند اما با توجه به آگاهی و درک حقایق از سوی ملت های منطقه هر گز به خواسته های خود نخواهند رسید./303/9456/ب1

ارسال نظرات