۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۴۵۵۹۴۱
با حضور طلاب و روحانیان؛

مراسم استقبال از شهید مدافع حرم در مدرسه محمودیه کرمان برگزار شد

پیکر مطهر شهید بیاضی زاده پس از ورود به فرودگاه کرمان مورد استقبال عمومی قرار گرفت و سپس به مدرسه علمیه محمودیه جهت اجرای مراسم استقبال منتقل شد.
وداع طلاب  با پیکر طلبه شهید سعید بیاضی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، مراسم استقبال از حجت الاسلام سعید بیاضی زاده، نخستین شهید روحانی مدافع حرم استان کرمان شب گذشته با حضور طلاب و روحانیان کرمان در مدرسه علمیه محمودیه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام عباس رضایی، معاون تبلیغ حوزه های علمیه کرمان و از رزمندگان دفاع مقدس، گفت: اهل ایمان همیشه به کار خود علاقه داشته اند و اساسا جان خود را با علاقه و نشاط تقدیم خداوند می کردند؛ همانطور که در تصاویر شهید بیاضی زاده مشخص است او هم با علاقه در سوریه می جنگید و بسیار نشاط داشت؛ در دوران دفاع مقدس هم رزمندگان به شهید شدن و تلاش کردن در راه خدا نشاط فراوانی داشتند.

وی ادامه داد: شهدا همیشه دنبال انتخاب برتر بودند و بهترین چیز را انتخاب می کردند؛ در روایات بالاتر از هر ارزشی چیز باارزش دیگری معرفی شده مگر شهادت در راه خدا که چیزی با ارزش تر از او نیست؛ انسان های زیادی از اقشار مختلف برای بهره مند شدن از فیض شهید خود را به این مراسم رساندند چون شهدا صاحب فیض هستند.

حجت الاسلام شهید بیاضی زاده ساعت 21 از فرودگاه کرمان مورد استقبال واقع و تا مدرسه محمودیه بدرقه شد و مورد استقبال باشکوه مردم، طلاب و روحانیان قرار گرفت.

حجت الاسلام شهید سعید بیاضی زاده 22 ساله از اهالی شهرستان انار کرمان در دفاع از حریم اهل بیت در سوریه به شهادت رسید./9704/202/ب2

ارسال نظرات