۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۴۵۸۰۱۱
امام جمعه زنجان:

دشمن برای براندازی ایران اسلامی ترفندهای خود را تغییر داده است

امام جمعه زنجان با اشاره به تغییر ترفند دشمنان برای رسیدن به آرزوی نابودی ایران اسلامی، گفت: دشمن ترفندهای خود را روز به روز تغییر می دهد؛ چنان که دیروز هواپیمای مسافربری ما را می زد، سکوهای نفتی ما را منهدم می کرد ولی امروز این ترفندها تغییر کرده و به جنگ فرهنگی تبدیل شده است.
امام جمعه زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به حماقت یزید بن معاویه در استفاده نامشروع از قدرت، گفت: زمانی که قدرت به عنوان هدف در نظر گرفته شده و خداوند از ذهن انسان کنار رود؛ چنین شخصی مست قدرت شده و از هر وسیله ای چه مشروع و چه نامشروع برای رسیدن به قدرت استفاده می کند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بالاترین حماقت را در تاریخ یزید بن معاویه مرتکب شده و با استفاده از هر وسیله ای چه دروغ و چه ظلم، خواست تکیه گاه قدرت خود را حفظ کرده و امام به حق را با فجیع ترین و بی نظیرترین وضعیت به شهادت رساند.

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به اتمام مأموریت سه امام نخستین شیعیان از سوی امام سجاد(ع) و حضرت زینب کبری(س)، افزود: سرزمین شام که با فعالیت و جنگ های سه امام نخستین و بر حق شیعیان فتح نشده بود؛ از سوی امام سجاد(ع) و با همکاری زینب کبری(س) با لشگری حدود 80 نفری متشکل از زنان و کودکان اسیر، فتح شد و این دژ کفر و نفاق و اسلام اموی رنگی از اسلام ناب را به خود دید.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به سالروز بسیج دانش آموزی و شهادت شهید حسین فهمیده، تصریح کرد: مقام معظم رهبری بسیار تأکید داشتند که روز شهادت شهید فهمیده و روز بسیج دانش آموزی زنده نگاه داشته شده و برای این روز مجالس متعددی برگزار شود تا منطق و فکر این نوجوانان در جامعه ترویج شود.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در ادامه خاطرنشان کرد: توجه به بسیج دانش آموزی یک نوع سرمایه گذاری در راستای تربیت نیروهای مؤمن و انقلابی برای آینده کشور است.

وی در ادامه با گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل و تصریح به اهمیت این مسأله، اظهار داشت: جنگ فرهنگی و تلاش برای نابودی زیر ساخت های کشور از جمله جنگ های غیر مستقیمی است که دشمن در صورت عجز و ناتوانی از جنگ رو در رو و مستقیم به آن متوسل شده و همین موضوع اهمیت پدافند غیر عامل را چندین برابر می کند.

نماینده ولی فقیه در زنجان در ادامه با اشاره به تغییر ترفند دشمنان برای رسیدن به آرزوی نابودی ایران اسلامی، گفت: دشمن ترفندهای خود را روز به روز تغییر می دهد؛ چنان که دیروز هواپیمای مسافربری ما را می زد، سکوهای نفتی ما را منهدم می کرد ولی امروز این ترفندها تغییر کرده و به جنگ فرهنگی تبدیل شده است.

وی در پایان با تأکید بر تقویت روحیه انقلابی و مقاومت در جامعه، گفت: باید روحیه ایستادگی و مقاومت را روز به روز تقویت کرده و بدانیم که روحیه تسلیم پذیری و عدم ایستادگی در برابر دشمنان با فرهنگ اهل بیت (ع) و اسلام کاملا در تناقض است./949/201/ب2

ارسال نظرات