۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۴۵۹۱۳۷
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

بصیرت جوانان انقلابی در 13 آبان 58 خانه شیطان را تخلیه کرد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: 13 آبان 1358 جوانان با بصیرت انقلابی خانه شیطان را شناخته و لانه جاسوسی شیطان بزرگ را از لوث وجود پست‌ترین موجودات عالم تخلیه کردند.
13 آبانماه

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با صدور پیامی به مناسبت 13 آبان، روز استکبارستیزی، اظهار داشت: سیزده آبان تجلی اراده جوانان ملتی است که با تمام وجود نغمه استقلال و برخاستن از زیر یوغ ستمگران تاریخ را سردادند و راه سربلندی را بر همگان آموختند.

وی در این پیام سیزده آبان را در تاریخ ایران اسلامی نماد پایمردی و بصیرت عده‌ای دانش‌آموز و دانشجویی یاد کرده است که در تاریخ ماندگار شدند.

امام جمعه ارومیه 13 آبان را روز تجدید میثاق دوباره جوانان انقلابی با رهبر بت‌شکن عنوان کرده و آورده است: استکبار جهانی همواره با نگرشی سلطه گرانه کشورهای مسلمان را صرفاً در جایگاه اطاعت پذیر قدرت‌های جهانی نگریسته و مانع از رشد و تعالی این کشورها شده است. مروری بر دستاوردهای کشورهای اسلامی نشان می‌دهد تنها ملت‌هایی توانسته‌اند مسیر پیشرفت را طی کنند که زیر سایه استعمار مستکبران نبوده‌اند. همین کشورهای حاشیه خلیج‌فارس آنقدر متکی به قدرت‌های غربی هستند که اگر روزی استعمارگران دست از این کشورها بکشند به سرعت سقوط خواهند کرد.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از این بیانیه گفته است: جوانان انقلابی که بعدها صحنه‌های بی‌بدیلی را در جبهه‌های حق علیه باطل نیز خلق نمودند، با شناخت عمیق اهداف استکبار جهانی به مبارزه جدی با آمریکا و دیگر متحدان آن در ایران برخاستند. 13 آبان 1357 دانش‌آموزان به دانشگاه تهران رفته و به دانشجویان پیوستند تا پیوند ناگسستنی جوان ایرانی در برابر زورگویی دشمنان را به نمایش بگذارند. در 13 آبان 1358 جوانان با بصیرت انقلابی خانه شیطان را شناخته و لانه جاسوسی شیطان بزرگ را از لوث وجود پست‌ترین موجودات عالم تخلیه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در این پیام تأکید کرده است: اینک که در آستانه 13 آبان 1395 قرار داریم موج عظیمی از جوانان انقلابی را در جامعه مشاهده می‌کنیم که توفنده‌تر از قبل با اهداف استکبار جهانی به مبارزه برخاسته‌اند. اگر در سال‌های ابتدایی انقلاب جوانان با مظاهر استعمار مبارزه می‌کردند امروز همین جوانان با ایستادگی در برابر هجوم خاموش و نرم دشمن در قالب‌های متفاوت فرهنگی، اقتصادی و سیاسی صحنه‌های بزرگی را خلق می کنندکه عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در بخش پایانی پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان و دانشجویان انقلابی و تبریک فرارسیدن 13 آبان روز دانش‌آموز رابراز امیدواری کرده است: جوانان با درک واسعه خود و شناخت عمیق توطئه‌های استکباری روزهای خوشی را برای ملت بزرگ ایران اسلامی رقم بزنند. چراکه حقیقتاً ایران عزیز همواره نیازمند جانفشانی و مجاهدت شما دانش‌آموزان عزیز است تا بر بلندای تاریخ بدرخشد. مسئولیت خود را فراموش نکنید و فریب زیبایی‌هایی زودگذر دنیا را نخورید تا در دل این ملت ماندگار شوید./936/101/ب2

ارسال نظرات