۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۴۵۹۶۳۱
امام جمعه اردل:

برخورد قاطع، جدی و شفاف با مفسدان اقتصادی خواست عموم مردم است

امام جمعه اردل با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره مبارزه با فساد در جامعه گفت: باید همان ‌گونه که رهبر معظم انقلاب خواسته ‌اند با مفسدان در جامعه برخورد قاطع، جدی و شفاف انجام شود زیرا برخورد با این‌گونه افراد برای سایر افراد درس عبرت خواهد شد.
امام جمعه اردل

حجت الاسلام موسی سلمانپور، امام جمعه اردل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با اشاره به اینکه متأسفانه هر روز خبری از مفاسد اقتصادی در قسمتهای مختلف کشور به گوش می رسد و این مایه تأسف است، اظهار کرد: امروز کشور نیازمند ضروری و بسیار جدی در زمینه مبارزه با فساد است و باید با هر فسادی با هر شکل و صورتی که باشد با جدیت برخورد شود.

امام جمعه اردل با اشاره به اینکه افراد مفسد در صندوق ذخیره فرهنگیان می ‌توانند مصداق مفسدان فی ‌الارض باشند، عنوان کرد: باید هر کسی در هر جایگاهی که هست با جدیت این مسأله را پیگیری کند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص مبارزه با فساد در جامعه بیان کرد: باید همان ‌گونه که رهبر عظیم‌ الشان انقلاب خواسته ‌اند با مفسدان در جامعه برخورد قاطع، جدی و شفاف انجام شود زیرا برخورد با این‌گونه افراد برای سایر افراد درس عبرت خواهد شد.

حجت الاسلام سلمانپور با اشاره به اهداف متعالی ائمه اطهار(ع) در جامعه تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی امام حسین(ع) مبارزه با فساد بوده است و هر کس پیرو امام حسین(ع) باشد باید در مبارزه با فساد جدیت داشته باشد.

امام جمعه اردل با اشاره به اهمیت شفاف ‌سازی در مورد موضوع صندوق ذخیره فرهنگیان از سوی مسؤولان خاطرنشان کرد: شفاف ‌سازی قطعاً لازم است و هم مردم و هم فرهنگیان به عنوان یک قشر زحمتکش در جامعه انتظار دارند این موضوع شفاف‌ سازی و بررسی شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه فساد یکی از منکرات بسیار روشن در جامعه محسوب می ‌شود، بیان کرد: باید اعتماد مردم و به ویژه فرهنگیان به نظام تقویت شود و لازمه افزایش اعتماد شفاف ‌سازی است.

وی در پایان تشریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در راستای بررسی این موضوع به صورت جدی و با نگاه مسؤولانه نه با نگاه سیاسی اقدام کنند و ضروری است پس از بررسی بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای برخورد قاطع، شفاف و صریح با افراد مفسد صورت گیرد./9457/302/ب3

ارسال نظرات