۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۴۵۹۸۹۴
نایب رییس مجلس شورای اسلامی:

وحدت و انسجام سبب حل مشکلات کشور می‌شود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وحدت و انسجام سبب حل مشکلات کشور می‌شود، گفت: امروز در هر کاری وحدت و انسجام حرف اول را می زند و آنچه که سبب می شود یک مملکت بماند هماهنگی و وحدت است.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات درپاسخ به این سوال که در عرصه کلان کشور در انتخابات ریاست جهوری پیش رو چه مقدار نیازمند وحدت و هم آوایی است، گفت: وحدت و انسجام سبب حل مشکلات کشور می‌شود و امروز در هر کاری وحدت و انسجام حرف اول را می زند و آنچه که سبب می شود یک مملکت بماند هماهنگی و وحدت است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همدلی و وحدت در جوامع توسعه همه حانبه آن جامعه را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: اقتدار ملت با وحدت و انسجام میسر می شود.

پزشکیان در پاسخ به این سوال که مهمترین لوازم وحدت چیست، گفت: داشتن زبان و نگاه مشترک و پایبندی به قانون و رهبری مهمترین لوازم وحدت است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در هر جامعه ای سلایق مختلف وجود دارد و این قانون است که این سلایق را زیر یک پرچم قرار می دهد و در نهایت رهبری هستند که مجموعه را در چارچوب پسندیده هدایت می کند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی  افزود: امروز در هر کاری باید در چارچوب قانون عمل کرد.

پزشکیان در ادامه بیان کرد: مشکل برخی از افراد این است که برخی از ادبیات را بلد نیستیم که به زبان قانون با یکدیگر سخن بگوییم.

به گزارش رسا، محل استقرار خبرگزاری رسا در راهروی اصلی، بخش دین و اندیشه غرفه 295 است، بازدیدکنندگان نمایشگاه مطبوعات و علاقهمندان اخبار حوزه و روحانیت می توانند برای آشنایی بیشتر با فعالیتهای این خبرگزاری حوزوی به این غرفه مراجعه کنند.

همچنین پیگیری مطالبات رهبر معظم انقلاب، اخبار مراجع تقلید، علما و حوزههای علمیه همچنین رصد و پوشش فعالیت علمی و پژوهشی حوزویان از اهداف اصلی این خبرگزاری حوزوی به شمار می‌آید.

گفتنی است، مؤسسه رسا در عرصه اطلاعرسانی دینی و تحلیل اندیشه دینی فعالیت‌های خود را در خبرگزاری رسا، نشریه رسائل، پایگاههای اینترنتی رسای اندیشه، اسوگی، تیه و وسائل پیگیری میکند./842/202/ب3

ارسال نظرات