۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۴۵۹۹۷۲
آیت الله علوی گرگانی:

راهپیمایی اربعین مانور بزرگ اسلامی است

حضرت آیت الله علوی گرگانی از راهپیمایی اربعین حسینی به عنوان یک مانور و همایش بزرگ اسلامی و نمایش وحدت مسلمانان یاد کرد.
آیت الله علوی گرگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی یکشنبه شب در دیدار با اعضا و هیأت مدیره ستاد اربعین قم تاکید کرد: نهضت و حرکت اباعبدالله الحسین(ع) به گونه ای است که میلیون ها انسان را شیفته خود کرده است.

وی در ابتدا با عرض تسلیت شهادت امام حسن مجتبی(ع) خطاب به جمع حاضر گفت: حضور شما برای ما یک نعمت و افتخار است، حرکتی که درپیش گرفتید بهترین حرکت در اسلام است؛ خدمت کردن برای کسی که پیامبرگرامی اسلام به این شخصیت یعنی اباعبدالله الحسین(ع) می بالید.

این استاد درس خارج حوزه علمیه قم در ادامه پیاده روی اربعین را یک مانور بزرگ اسلامی با محوریت پیروان اهل بیت(ع) دانست و گفت: امروز تبلیغ زبانی برای اهل بیت تنها زبانی نیست.

وی بیان کرد: امروز دنیا مانده است که همایش و حرکت پیاده روی اربعین چیست و این یک معجزه است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم در پایان سخنان خود گفت: به شما بخاطر این حرکت عظیم باید تبریک گفت؛ آرزو دارم حقیر نیز قدری در اجر و ثواب کار عظیم شما شریک باشم.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد به نمایندگی از اعضا گزارشی از عملکرد اربعین سال گذشته ارائه داد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات