۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۱
کد خبر: ۴۶۱۴۶۴
امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان:

شکوه اربعين نشان از پايان ناپذيري محبت به امام حسين است

امام جمعه موقت مشهد اردهال، گفت: نخستین پيام پياده روي عظيم اربعين حسيني، پايان ناپذيري محبت و عشق مردم و شيعيان جهان نسبت به امام حسين(ع) و ياران با وفاي ايشان است.
حجت الاسلام محمد عباسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، حجت الاسلام محمد عباسي، يکشنبه شب در جمع عزاداران هيأت حضرت ابوالفضل روستاي نشلج کاشان با اشاره به اينکه در سالهاي اخير شاهد دميده شدن روح تازه اي در مراسم اربعين هستيم، گفت: راهپيمايي عظيم شيعيان از سراسر جهان سبب شکوه خاص اربعين حسيني شده است.

وي افزود: نخستین پيام پياده روي عظيم اربعين حسيني، پايان ناپذيري محبت و عشق مردم و شيعيان جهان نسبت به امام حسين(ع) و ياران با وفاي ايشان است.

حجت الاسلام عباسي با بيان اينکه داعش دست پرورده آمريکا و انگليس است، گفت: دشمن با ايجاد داعش به دنبال کريه نشان دادن اسلام است، اما بايد بدانند که شيعه هيچگاه به دنبال خشونت، جنگ، خونريزي و جنايت نيست.

امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان با اشاره به انتخابات اخير رياست جمهوري آمريکا، گفت: هر شخصي در رأس کاخ سفيد بنشيند، دشمن سرسخت اسلام خواهد بود.

وي، سياستهاي گزينه هاي مختلف رياست جمهوري آمريکا را داراي تضاد با قرآن، دين و اهل بيت(ع) دانست و افزود: انتخابات آمريکا نشان داد که دشمن به خود نيز رحم نمي کند و براي پيروزي حاضر به بردن آبروي هر کسي است.

حجت الاسلام عباسي با تأکيد بر اينکه ترامپ نيز از جنس اوباما است، گفت: گذشته ترامپ نشان از خشونت طلبي او است که بايد ديد در ادامه چه سياستهايي را پياده خواهد کرد.

امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان با اشاره به اين که دنياي اسلام بايد با وحدت، همدلي و يکصدايي در مقابل توطئه هاي استکبار جهاني بايستد، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، سران دشمنان اسلام صرفا به دنبال منافع خود هستند.

به گفته وي، دشمن با طرح برجام و موضوعات ديگر صرفا به دنبال منافع خود است که رهبر معظم انقلاب نيز تأکيد کردند که به توافقات هسته اي خوشبين نيستم.

حجت الاسلام عباسي با تأکيد بر اينکه بر همگان اثبات شد که دشمن اهل تعامل و تعهد نيست، گفت: دشمن به دنبال گرفتن امتياز و عدم پايبندي به تعهدات خود است./202/1307/ب1

ارسال نظرات