۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۴۶۱۹۷۲

فراخوان مقاله‌ دومین کنفرانس ملّی بازی‌های رایانه‌ای فرصت‌ها و چالش‌ها

شورای عالی انقلاب فرهنگی فراخوان مقاله‌ دومین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای فرصت‌ها و چالش‌ها» را با محورهای فنی، هنری و علوم انسانی اعلام کرد.
کنفرانس ملی بازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فراخوان مقاله‌ دومین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای فرصت‌ها و چالش‌ها» اعلام شد.

بر پایه این گزارش، اهداف این کنفرانس؛ توسعه‌ پژوهش‌های مبتنی بر تحلیل و تولید محتوا در حوزه‌ بازی‌های رایانه‌ای، آسیب‌شناسی و آینده‌ پژوهشی صنعت بازی‌های رایانه‌ای ملّی و نگاه ویژه به بازی‌های جدی  (Serious Games)کاربردها، رویکردها، افق پیش رو خواهد بود.

یکی از محورهای این کنفرانس تحلیل بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌های روانشناسی، جامعه‌شناسی، علوم شناختی، سلامت جسمی و روحی، آموزش، مدیریت و مدل‌سازی کسب و کار، بازاریابی، اقتصاد و تجارت است و  تولید محتوای بازی‌های رایانه‌ای در حوزه‌های آموزش، درمان، تبلیغات، هویت‌یابی، فرهنگ‌سازی، ترویج آموزه‌های ملّی و مذهبی، گردشگری و پدافند غیرعامل را نیز می توان محور دوم این کنفرانس دانست.

همچنین فناوری‌های مطرح در تولید و توسعه‌ بازی‌های رایانه‌ای، تحلیل زیبایی‌شناختی و هنری بازی‌های رایانه‌ای، چالش‌های امنیتی و ملاحظات حقوقی بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌های رایانه‌ای و قدرت نرم  و سایر محورهای فنی، هنری و علوم انسانی در این کنفرانس مورد بحث و نظر قرار می گیرد.

شایان ذکر است، مهلت ارسال مقالات پانزدهم آذرماه سال جاری است، در ابتدای بهمن ماه مقالات مورد ارزیابی و داوری قرار می گیرد و دهم بهمن ماه مقالات نهایی به کنفرانس ارسال می شود.

گفتنی است، این کنفرانس 27 تا 29 بهمن 1395 در دانشگاه اصفهان برگزار می شود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات تکمیلی می توانند به وب‌سایت کنفرانس به آدرس cgco2017.ui.ac.ir و کانال تلگرام به آدرسtelegram.me/cgco2017 مراجعه کنند./1330/ 101/ع

ارسال نظرات