۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۴۶۲۱۱۱
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور:

عظمت اربعین حسینی مایه تشویش افکار دشمنان است

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به اینکه عظمت اربعین حسینی مایه تشویش افکار دشمنان است، گفت: حرکت عظیم اربعین حسینی نشان دهنده اقتدار و صلابت دین مبین اسلام و زنده بودن نور ایمان در قلب مسلمانان بوده و دشمنان از مشاهده این اقتدار عظیم به شدت وحشت دارند.
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پیش از ظهر امروز از موکب سیدالشهدا(ع) کرمانشاه بازدید کرد و در جریان کیفیت میزبانی از زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این دیدار ابراز داشت: امام حسین(ع) الگوی ملت ایران در دفاع از حق و مقابله با کفر و نفاق و ظلم و ستم در دوران انقلاب و دفاع مقدس و در تمام برهه های تاریخی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی تصریح کرد: راه امام حسین(ع) همواره پر رهرو و پرچم نهضت عاشورا در اهتزاز خواهد ماند، زیرا راه سیدالشهدا(ع) مسیر حق است و حق در تمام اعصار پیروز است.

وی میزبانی پرشور مردم از زائران عتبات عالیات را حاصل عشق و ارادت خالصانه به سیدالشهدا(ع) خواند و گفت: نگاه خاص خداوند به بندگان شایسته خویش، دلهای آنها را از محبت اهل بیت(ع) لبریز می کند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با قدردانی از زمات خادمان اربعین حسینی، اظهار داشت: خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) افتخاری عظیم برای مردم منطقه بوده و اجری جزیل برای بندگان به دنبال خواهد داشت.

این مسؤول یادآور شد: مراسم اربعین حسینی هر چه با عظمت برگزار شود مایه دلگرمی و قوت قلب مسلمانان جهان بوده و به اتحاد و انسجام جوامع اسلامی می انجامد.

حجت الاسلام محمدی در پایان عنوان داشت: حرکت عظیم اربعین حسینی نشان دهنده اقتدار و صلابت دین مبین اسلام و زنده بودن نور ایمان در قلب مسلمانان بوده و دشمنان از مشاهده این اقتدار عظیم به شدت وحشت دارند، عظمت اربعین حسینی مایه تشویش افکار دشمنان است./857/202/ب2

ارسال نظرات