۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۴۶۲۶۶۳
آیت الله صفایی بوشهری:

جهان غرب به دنبال از بین بردن روحیه انقلابی مردم است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: جهان غرب به دنبال از بین بردن روحیات انقلابی مردم ایران اسلامی است چرا که آنان بر این باورند، تا روحیات انقلابی در کشور ما حاکم است، راه به جایی نخواهند برد.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد هفته بسیج استان بوشهر، اظهار داشت: بسیج یک موهبت الهی است که به برکت این انقلاب به جهان اسلام و بشریت هدیه شده است.

امام جمعه بوشهر سپاه و بسیج را یک واقعیت تاریخی در دوره معاصر خواند و تاکید کرد: اگر سپاه و بسیج نمی بود، بی تردید ایران وبه تبع آن جهان اسلام دچار آسیب می شد.

آيت‌الله صفایی بوشهری به فرمایش مقام معظم رهبری درباره "انقلابی بودن" و "انقلابی ماندن" اشاره کرد و افزود: یکی از مسائل بسیار مهم که در طول تاریخ اسلام سبب سستی و کاهش درجه و روحیه انقلابی شده است، گذشت زمان است.

وی گفت: ما در تاریخ اسلام شاهد ایجاد فتنه ها از سوی عناصر اسلام بوده ایم که با اندک بررسی متوجه می شویم که این عناصر با گذشت زمان از ارزشهای اسلامی فاصله گرفته و از جبهه اسلام جدا شده اند.

آیت الله صفایی بوشهری بیان داشت: سپاه و بسیج از جمله نهادهایی هستند که همیشه روحیات انقلابی گری خود را حفظ کرده و در پرتو همین روحیات توانسته اند خدمات بزرگی به انقلاب اسلامی ارائه کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه جهان استکبار به دنبال آن است که مردم حس انقلابی گری نداشته و در صحنه های انقلاب حضور نیابند، تصریح کرد: نیروهای دلسوز انقلاب می بایست با مجاهدت این توطئه ها را خنثی کرده و تحقق این مهم فقط  با انقلابی بودن میسر خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) نیز به تشریح برنامه های گرامی داشت هفته بسیج در استان بوشهر پرداخت و اظهار داشت: رویکرد برنامه های سپاه و بسیج یک رویکرد خدمتگزاری و محرومیت زدایی است.

سرهنگ حمید خرمدل گفت: در این باره 1 هزار و 121 پروژه مسکن مددجویان کمیته امداد استان در حال ساخت است که مرحله اول این پروژه ها پایان یافته و آماده واگذاری است.

وی اضافه کرد: آماده کردن 700 جهیزیه برای زوجین نیازمند و همکاری برای ریشه کن نمودن بیماری های دام و طیور در 150 روستا از روستاهای استان از جمله این برنامه هاست./101/846/ب1

ارسال نظرات