۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۴۶۳۰۲۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

ریاست ترامپ پایان تک قطبی بودن جهان است

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که سیاست های ترامپ سبب انزوا و کاهش نفوذ آمریکا در جهان خواهد بود، گفت: ریاست ترامپ و نگاه های تردید آمیز متحدان آمریکا نشان از پایان دوره تک قطبی جهان دارد.
حجت الاسلام بلک ، رييس سازمان تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که ستیز استکبار جهانی با انقلاب اسلامی رو به افزایش است، خاطرنشان کرد: پیش و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی سیاست های خصمانه آمریکا علیه ملت ایران امری آشکار بود و با روی کار آمدن رییس جدید و شعارهای افراطی دوران تبلیغات علیه اسلام، جمهوری اسلامی و محور مقاومت این خصومت تشدید و تغییری در سیاست آمریکا صورت نخواهد گرفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با بی پایه دانستن امیدواری ها و دلبستگی ها به ترامپ و سیاست های جدید آمریکا عنوان کرد: سیاست ها و خصومت آمریکا با نظام اسلامی و تضعیف حرکت های آزادی بخش جهان تغییر ناپذیر است اما قطعا عملکرد ترامپ با شعارهای دوران تبلیغات متفاوت خواهد بود.

این مقام مسؤول با اشاره به این که ترامپ دنباله رو سیاست های دیگر رؤسای آمریکا خواهد بود، افزود: ملت ایران و رهبر معظم انقلاب بارها در سخنان خود به باقی ماندن خوی استکباری در سردمداران آمریکا اشاره کردند و چینش کابینه جدید دولت آمریکا نشان دهنده ادامه سیر در سیاست های شیطانی دارد.

حجت الاسلام بلک در ادامه سخنان خود با بیان این که انتخاب ترامپ اتحادیه اروپا را دچار نگرانی کرده است، تصریح کرد: تعارض و تأمین منافع با روی کار آمدن ترامپ حتی متحدان آمریکا را دچار تردید کرده است و نگاه های تردید آمیز اروپا به ترامپ نشان از پایان دوران تک قطبی بودن جهان دارد.

وی سیاست های ترامپ را سبب انزوا و کاهش نفوذ آمریکا در جهان برشمرد و افزود: مشکلات جامعه آمریکا با حضور ترامپ در قدرت بیشتر نمایان تر خواهد شد که در حل آنها دچار مشکل خواهد بود و ان شاالله شاهد نابودی نظام استکباری آمریکا با آغاز ریاست جمهوری وی باشیم./302/9456/ب1

ارسال نظرات