۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۴۶۳۸۹۱
حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني مطرح كرد؛

توسعه كمي و كيفي برنامه ها و هماهنگي همه نهادها در مراسم اربعين

مسؤول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق با بيان اينكه مراسم اربعين امسال با توسعه كمي و كيفي برنامه ها و هماهنگي همه نهادها به خوبي برگزار شد، از دست اندركاران مراسم اربعين تقدير و تشكر كرد.
حجت الاسلام نجفی روحانی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در جلسه اي كه با حضور سركنسول جمهوري اسلامي ايران در كربلا، مدير دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق و مدير عمليات شمسا در عراق در دفتر بعثه مقام معظم رهبري در شهر مقدس كربلا برگزار شد از دست اندركاران مراسم اربعين تقدير وتشكر كرد.


مسؤول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق وضعيت خدمت رساني به زائران اربعين امسال را بسيار مطلوب ارزيابي كرد و هماهنگي نهادها، توسعه كمي وكيفي برنامه ها و آرام و روان بودن فضاي كارها را سه ويژگي برجسته برنامه هاي فرهنگي در اربعين امسال خواند.

وي با اشاره به توسعه كمي و كيفي اين برنامه ها افزود: بايد نقاط قوت برنامه هاي فرهنگي اربعين مشخص شود و ظرفيت هاي خالي و پنهان و آسيب ها شناسايي و براي سال آينده مورد توجه قرار گيرد.

حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در ادامه طرح تكريم از موكب داران عراقي را كه امسال براي نخستين بار در ايام اربعين اجرا شد بسيار موفق ارزيابي كرد و گفت: استقبال موكب داران عراقي از اين طرح بسيار عالي بود.

وي همچنين برگزاري همايش هاي بين المللي اربعين در كربلا را اقدامي مثبت برشمرد و گفت: حضور شخصيت هاي علمي از داخل و خارج كشور در اين همايش ها به ويژه استادان دانشگاه كربلا، نشانه ضرورت برنامه ريزي براي برگزاري اين همايش ها بود.

مسؤول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق به برگزاري مراسم روايتگري، فعاليت هاي قرآني و طرح نيابت از شهدا، اعزام مبلغ و اجراي مراسم سخنراني و مداحي اشاره كرد و اظهار داشت: با همه اين موفقيت ها با توجه به ظرفيت عظيم اربعين زمينه كارهاي نو و توسعه كمي وكيفي زيادي وجود دارد كه بايد در سال هاي آينده مد نظر قرار گيرد./1330/101/ب3

ارسال نظرات