۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۴۶۴۳۳۲
امام جمعه سردشت دزفول:

اولویت دولتمردان اقتصاد مقاومتی باشد نه حاشیه سازی

امام جمعه سردشت دزفول با اشاره به حاشیه سازی های صورت گرفته از سوی دولتمردان، گفت: دولتمردان به جای حاشیه سازی، فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در زمینه معیشت مردم و تحقق اقتصاد مقاومتی را اولویت کارهای خود قرار دهند.
حجت الاسلام مصطفي نصيري، امام جمعه سردشت دزفول اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت دزفول، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت شهادت تعدادی از زوار حسینی در انفجار تروریستی حله ابراز داشت: چنین اقدامی نشانه شکست و زبونی دشمنان و بر هم زنندگان امنیت و آرامش در جهان اسلام است.

امام جمعه سردشت دزفول با بیان ناتوانی آل سعود در برهم زدن مراسم اربعین حسینی و شکست های متعدد در موصل گفت: این اقدام تروریستی در راستای انتقام از زوار حسینی است و دولتمردان ما در زمینه برقراری امنیت در کشور عراق می توانستند با عراق گفت‌وگوهای بیشتری انجام دهند؛ هر چند که همه افراد و مسؤولان در زمینه ایجاد امنیت برای زوار در اربعین باید تلاش کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی سردشت دزفول به حادثه ریلی سمنان اشاره و ضمن تسلیت به خانواده های داغدار ابراز داشت: وظیفه مسؤولان برقراری امنیت در کشور است و مسؤولانی که با حاشیه سازی از وظایف محوله طفره می روند، در حقیقت به امنیت و اعتماد ملی کشور ضربه می زنند.

حجت الاسلام نصیری با اشاره به حادثه ریلی سمنان و حاشیه سازی مسؤولان در این زمینه گفت: مسؤولان خود حاشیه ساخته و دیگران را از حاشیه سازی منع می کنند و انتظار این است که اقدام عاجلی برای تبیین حقایق فاجعه صورت گیرد.

وی پیگیری جدی از سوی دولت و دستگاه قضایی را برای تبیین واقعیت حادثه ریلی سمنان خواستار و اظهار داشت: مسؤولان به جای حاشیه سازی، فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در زمینه معیشت مردم و اقتصاد مقاومتی را اولویت کاری خود قرار دهند و بدانند که بهترین راهکار برای جلوگیری از ضربه زدن دشمن در زمینه اقتصاد، تحقق اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه سردشت دزفول سخنان خود به ۳۷ سال محاصره اقتصادی نظام اسلامی و ناتوانی دشمنان در ضربه زدن به آن اشاره و عنوان کرد: در دوران جنگ تحمیلی با وجود نابودی زیرساخت ها و همراهی کشورها با رژیم بعث عراق ایستادگی کردیم و امروزه که از جنبه اقتصادی و نظامی پیشرفت های زیادی داریم؛ نباید مشکل اقتصادی داشته باشیم و عدم پیشرفت در چنین زمینه ای نشان دهنده عدم وجود همت در دولتمردان برای تحقق اقتصاد مقاومتی است./302/9456/ب1

ارسال نظرات