۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۴۶۶۳۰۶
حجت الاسلام والمسلمین لک زایی:

توجه به پژوهش در حوزه علمیه یک ضرورت است

معان پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت پژوهش در حوزه گفت: پرداختن به پژوهش در حوزه علمیه یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.
حجت الاسلام والمسلمین لک زایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک زایی، رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی، پیش از ظهر امروز در افتتاحیه دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی با تبریک ایام مبارک ماه ربیع الاول و میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) آغاز هفته پژوهش و فناوری را گرامی داشت.

وی با بیان این که معاونت پژوهش دفتر تبلیغات در نظر دارد در هفته پژوهش از دستاوردهای پژوهشی رونمایی کند و از پژوهشگران برتر تجلیل کند، خاطرنشان کرد: ما امسال این موضوع را به شکل بهتری برنامه ریزی کردیم و هر روز از ساعت 10 تا 12 برنامه عمومی داریم و جشنواره های مختلفی برگزار می شود و تمام مدیران گزارشی از عملکرد خود ارائه خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین لک زایی با اشاره به این که در قسمت بعد از ظهر نمایشگاه دو کرسی نقد قبل و بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود، اظهار داشت: اگر رسالت های حوزه علمیه بعد از انقلاب مورد توجه باشد پژوهش یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.

وی اظهار داشت: با توجه به محودیت امکانات باید بررسی کرد که چه حوزه هایی برای پژوهش باید در اولویت قرار گیرد و به طور خاص بحث توسعه و توانمند سازی علوم انسان و اسلامی سازی علوم انسانی در اولویت برنامه ها قرار بگیرد و امیدواریم با برنامه ریزی در حوزه علوم انسانی و همکاری با حوزه های علمیه خارج از ایران شاهد توسعه در علوم انسانی اسلامی باشیم.

رییس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان این که در مجموع بیش از 30 اثر جدید در این نمایشگاه رونمایی می شود، خاطرنشان کرد: در اصفهان هم در روز پنج شنبه موسوعه آثار آیت الله مظاهری که در 28 جلد است رونمایی می شود و در مجموع بیش از 30 اثر هم در اصفهان رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به محصولات فناوری و دیجیتال دفتر تبلیغات اظهار داشت: در دفتر تبلیغات توجه خوبی به فناوری های جدید شده است و نرم افزار های زیادی در این هفته رونمایی خواهد شد./843/202/ب3

ارسال نظرات