۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۴۶۶۷۲۱
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی در خدمات‌رسانی به زائران اربعین رتبه نخست کشور را کسب کرد

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی در سال جاری در بحث خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی رتبه نخست کشور را کسب کرد، گفت: در سال جاری برای ساخت صحن حضرت زهرا(س) و عتبات عالیات مبلغ 3 میلیارد تومان تعهد داشتیم که 105 درصد این تعهد محقق شده است.
جوینده

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، موسی جوینده، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی در حالی که با مشکلات اقتصادی و خشکسالی‌های پیاپی روبرو هستند اما در کمک به عتبات عالیات پیشتازند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی نسبت به سرانه جمعیتی خود در کشور رتبه نخست را در کمک به عتبات عایات داشته است، گفت: این کمک‌ها نشان از ولایتمداری و عشق و ارادت مردم استان به ساحت مقدس ائمه اطهار(ع) دارد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی افزود: خراسان جنوبی در کشور عراق با توجه به کمک‌های زیاد شناخته‌تر از داخل کشور ایران است و در عراق از مردم استان به نیکی یاد می‌شود.

جوینده با بیان اینکه خراسان جنوبی در سال جاری در بحث خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی رتبه نخست کشور را کسب کرد، تصریح کرد: در سال جاری برای ساخت صحن حضرت زهرا(س) و عتبات عالیات مبلغ 3 میلیارد تومان تعهد داشتیم که با کمک مردم استان که با تمام مشکلات اقتصادی روبرو هستند توانستیم در هشت ماهه امسال 105 درصد این تعهد را محقق کنیم که این موضوع برگ زرینی برای استان است.

وی ادامه داد: با این مبالغ پول که برای کمک به عتبات عالیات جمع‌آوری می‌شود چرخه اقتصادی خوبی شکل می‌گیرد، با این مبلغ پول سنگ از معادن مختلف استان خریداری شده و در کارخانه‌ها فرآوری می‌شود و برای خودروهایی که سنگ‌ها را حمل می‌کنند نیز مبالغی پرداخت می‌شود.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در اربعین حسینی 12 موکب از استان خراسان جنوبی در شهر کاظمین پیش‌بینی شد اما با توجه به استقبال گسترده مردم این تعداد را به 16 موکب افزایش دادیم./203/880/ب1

ارسال نظرات