۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۴۶۷۴۵۹
در دو بخش یادداشت و گزارش؛

خبرگزاری رسا در خراسان شمالی دو مقام برتر جشنواره رسانه‌ای ابوذر را کسب کرد

با اعلام هیأت داوران نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، خبرگزاری رسا در استان خراسان شمالی موفق به کسب دو مقام برتر در دو بخش گزارش و یادداشت این جشنواره شد.
اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان شمالی اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، چهارشنبه‌شب، همزمان با هفته وحدت و در آستانه سالروز میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان شمالی در بجنورد برگزار و از برترین‌های این جشنواره تجلیل شد.

بر اساس اعلام هیأت داوران جشنواره رسانه‌ای ابوذر، در بخش گزارش هادی رحیمی کوهستان با اثر «روحانیانی که کبوتران حرم شده‌اند/ حکایت عالمان حجره‌گزین و زاهدان خلوت‌نشین» منتشر‌شده در خبرگزاری رسا، به‌عنوان نفر برتر این بخش معرفی و با دریافت لوح سپاس و جایزه نقدی از او قدردانی شد.

همچنین هیأت داوران در بخش یادداشت هم اثر «واکاوی عوامل سهل‌انگاری در نهادهای فرهنگ‌ساز/ ولنگاری فرهنگی؛ تأملی بر کم‌کاری، تلنگری برای بیداری» از هادی رحیمی کوهستان منتشرشده در خبرگزاری رسا را به‌عنوان رتبه برتر این بخش معرفی و با اهدای لوح سپاس و جایزه نقدی از وی تجلیل کرد.

نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در خراسان شمالی به همت سازمان بسیج رسانه این استان در شش بخش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اقتصاد مقاومتی با اتکا به توان داخلی، امر به‌ معروف و نهی از منکر، سبک زندگی اسلامی، آسیب‌های اجتماعی و بررسی دستاوردهای انقلاب در قالب‌های خبر، گزارش، یادداشت، تیتر و عکس برگزار شد و برترین‌های آن هم چهارشنبه‌شب با حضور عبدالله گنجی، عضو شورای عالی بسیج رسانه کشور معرفی و تجلیل شدند.

در مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان شمالی بیش از 230 اثر از اصحاب رسانه و مطبوعات استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که این آثار از سوی هیأت داوران شامل امید شکری، سید احسان سیدی‌زاده، سید حسن مکتبیان، علی خادمی، جواد آگاهی، سیدحسین قدسی و پیام امیری ارزیابی و آثار برتر انتخاب شدند.

گفتنی است، آثار برتر نخستین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان شمالی، برای شرکت در جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور که اختتامیه آن دی‌ماه امسال برگزار می‌شود، ارسال شده‌اند./202/9314/ب1

ارسال نظرات