۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۴۶۷۶۴۳

برگزاری دوره فضای مجازی ویژه طلاب مدرسه امام جعفرصادق الوان

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان با اشاره به تهدیدها و فرصت های فضای مجازی از برگزاری دوره فضای مجازی برای طلاب این مدرسه خبر داد.
فضای مجازی

حجت الاسلام احمد کعب عمیر، مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک ولادت رسول خدا(ص) به عمامه گذاری 10 طلبه مدرسه در 17 ربیع الاول اشاره و عنوان کرد: مراسم عمامه گذاری با حضور امام جمعه شوش، مدیر حوزه های علمیه خوزستان، طلاب و روحانیان مدرسه برگزار می شود.

مدیر مدرسه امام جعفرصادق(ع) الوان با اشاره به در پیش بودن امتحانات نیمسال اول تحصیلی ابراز داشت: طلاب آمادگی کاملی برای حضور در امتحانات دارند و ان شاءالله از اول دی ماه امتحانات نیمسال اول تحصیلی برگزار خواهد شد؛ هر چند که مباحث دوره ای را برای آمادگی بیشتر برگزار کردیم.

این مقام مسؤول با بیان این که در نیمسال دوم تحصیلی دوره طرح ولایت برگزار می شود، افزود: در نیمسال اول تحصیلی دوره هایی درباره فرق ضاله همچون وهابیت، جریان یمانی و نیز دوره های تهذیبی برگزار و تا پایان سال تحصیلی آنها را ادامه خواهیم داد.

حجت الاسلام کعب عمیر به برگزاری دوره فضای مجازی برای طلاب مدرسه اشاره و اظهار داشت: هدف از برگزاری دوره مذکور آشنایی طلاب با تهدیدها و فرصت های فضای مجازی است؛ هر چند که پیش از آن چنین دوره ای با حضور حوزه های شمال خوزستان در اندیمشک برگزار شد.

وی با بیان این که دوره فضای مجازی مذکور دو روزه است، گفت: این دوره برای همه طلاب برگزار می شود./303/9456/ب1

ارسال نظرات