۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۴۶۸۵۵۶
طالب‌زاده:

جشنواره عمار حامی فیلمسازان انقلابی است

دبیر هفتمین جشنواره فیلم مردمی عمار گفت: این رویداد سینمایی محلی است برای حمایت از فیلم‌سازان جوانی که می‌خواهند در راستای ترویج آرمان انقلاب اسلامی فعالیت کنند.
طالب زاده

به گزارش خبرگزاری رسا، دبیر هفتمین جشنواره فیلم مردمی عمار با اشاره به اهمیت جشنواره عمار، اظهار کرد: اسلامی که انقلاب اسلامی منادی آن است، اسلامی ناب و حقیقی است که مورد پسند استعمارگران غربی نیست؛ برای همین به هر طریق با آن مخالفت می‌کنند و در عوض از جریاناتی که به اسم اسلام چهره‌ای خشن از دین مبین ارائه می‌دهند، حمایت می‌کنند. برای همین ضروری است سینمای ایران ابزاری باشد تا تصویرگر چهره‌ای درست و رحمانی از دین مبین باشد.

وی افزود: در این راستا آثاری چون «یتیم‌خانه ایران»، قدمی‌ مؤثر برای نشان‌دادن چهره واقعی استعمارگران و زیبایی‌های اسلام عزیز است، برای همین برای اولین‌بار در این فیلم آنچه که ما از ظلم و ستم استعمار انگلیس در فیلم می‌‌بینیم مطابق بر واقعیت‌ها است؛ هم‌چنین استفاده از بازیگران انگلیسی در نقش افسران انگلیسی، باعث شده واقع پذیری کار رشد محسوسی داشته باشد.

نادر طالب‌زاده تاکید کرد: من مخالف گوناگونی فیلم‌ها در سینما نیستم اما حرفم این است اگر فیلم‌های سرگرم‌کننده ساخته می‌شود، باید در کنار آن فیلم‌هایی همانند یتیم‌خانه ایران تولید شود. نکته دیگر که می‌خواهم به آن اشاره کنم این است که چگونه پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب هنوز فیلمی درباره بمب‌های شیمیایی و اینکه آنها را چه قدرتی در اختیار ارتش عراق قرار داده، تولید نشده است.

وی در پایان اظهار کرد: جشنواره عمار فرصتی است برای فیلمسازان جوانی که می‌خواهند در مسیر انقلاب اسلامی فیلم‌سازی کنند برای همین نیاز است که این رویداد هر سال به صورتی پربارتر و بزرگتر برگزار شود، به‌ویژه در حوزه بین الملل این اتفاق باید به شکلی جدی‌تر دنبال شود./872/102/ب3

ارسال نظرات