۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۴۷۰۰۹۸
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران قزوین:

حماسه 9 دی مهر تأییدی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب بود

حجت الاسلام کاظم لو گفت: حضور مردم در 9 دی مهر تأییدی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب و آرمانهای نظام اسلامی بود.
حجت الاسلام رضا کاظم لو

حجت الاسلام رضا کاظم لو، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، 9 دی را از مهمترین روزهای سرنوشت ساز جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مردم با اطاعت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و برای حمایت از حیثیت نظام و ارزشهای انقلاب به خیابانها آمدند.

وی در ادامه افزود: ملت بصیر و آگاه با حضور در صحنه به مخالفان اعلام کردند که از تفرقه داخلی ما سوء استفاده نکنند و از سران فتنه خواستند برای رفع مشکلات به قانون متوسل شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران قزوین با بیان اینکه 9 دی ملت اسلامی را بیمه کرد، ابراز داشت: حضور مردم در 9 دی مهر تأییدی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب و آرمانهای نظام اسلامی بود.

استاد حوزه علمیه با اشاره به سرنوشت کشور سوریه و لبنان، خاطرنشان کرد: اگر 9 دی اتفاق نمی‌افتاد، سرنوشت کشور ما هم همانند سرنوشت کشورهای جنگ زده می‌شد و جنگ و خونریزی کشور را فرا می‌گرفت.

حجت الاسلام کاظم لو ملت ایران را بیدار و با بصیرت دانست و عنوان کرد: اگر ملت ایران در هر برهه‌ای از نظام خطری را احساس کنند که با اصل نظام مخالف است، از ارزشهای نظام دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه خدمت به ملت خدمت به ارزشهای نظام اسلامی است، تأکید کرد: هر مسؤولی که می‌خواهد نمادی از خدمت را داشته باشد باید به مردم جمهوری اسلامی ایران خدمت کند و برای رفع مشکلات آنها قدم بردارد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران قزوین با اشاره به سوء استفاده بیگانگان از انتخابات یادآور شد: دشمنان زمانی که به طور مستقیم و نظامی نتوانستند کشور ما را تحت فشار قرار دهند به تحریمها و فتنه‌ها متوسل شدند آنها در فتنه 88 می‌خواستند نیات و دسیسه‌های شوم خود را پیاده کنند.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر اینکه ملت ایران بیدارتر از خواص بودند، تصریح کرد: مردم ایران همیشه بیدارند و از ولایت فقیه اطاعت می‌کنند و هرگز جلوتر از رهبر معظم انقلاب حرکت نمی‌کنند.

حجت الاسلام کاظم لو در پایان گفت: فتنه 88 تجربه‌ای برای مخالفان نظام شد و به مسؤولان ثابت کرد، اگر کسی اصل نظام را زیر سؤال بُرد باید با او مقابله به مثل کرد./955/302/ب2

ارسال نظرات