۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۴۷۲۰۱۹
استاد حوزه و دانشگاه:

عده ای با بی توجهی به تذکرات رهبری به دنبال آمریکا افتادند

حجت الاسلام مطهری نژاد با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها گفتند که من به این مذاکرات خوش بین نیستم، گفت: اما عده ای توجه نکردند و به دنبال آمریکا افتادند، امروز نیز تأثیرات این عدم توجه مسؤولان را در نقض برجام مشاهده کردیم، تبعیت از ولایت فقیه است که کشور را نجات داده و در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت.
نقض برجام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درتبریز، حجت الاسلام علی مطهری نژاد، استاد حوزه و دانشگاه امشب در جمع مردم تبریز در مسجد امام خمینی(ره) با اشاره به هشتم و نهم دی ماه، اظهار داشت: هشتم و نهم دی از ایام باشکوهی است که به تعبیر رهبری از بارقه های الهی و ایام الله است.

وی با بیان اینکه این روز در تاریخ ایران ماندگار شد، افزود: ۹ دی روز پیوند ملت با ولایت و روز بصیرت است، ۱۳ دی نیز سالروز نامه تاریخی امام راحل به گورباچف است، امام در این نامه ضربه نهایی خود را به کمونیسم وارد کرد و بعد از ارتحال ایشان دیدیم که کمونیسیم از میان رفت و متلاشی شد.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به ۱۷ دی سالروز توهین مزدور رشیدی در روزنامه اطلاعات، گفت: بعد از این توهین در ۱۸ دی حوزه علمیه قم تعطیل شد و در ۱۹ دی بود که توالی چهلم ها آغاز شد و در نتیجه طومار رژیم منحوس خاندان پهلوی چیده شد و انقلاب شکوهمند ایران به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه در آستانه ولادت امام حسن عسکری(ع) قرار گرفته ایم که موجبات برکات معنوی برای کشور است، ادامه داد: همچنین ۹۸ پیکر شهید وارد ایران شده است که بارقه معنویت، جبهه و شهدا را در کشور خواهد دمید، و عطر شهادت در کشور فراگیر خواهد شد.

حجت الاسلام مطهری نژاد با اشاره به عمق بصیرت و دید نافذ رهبر کبیر انقلاب، گفت: شهید مطهری می گفت که آنچه امام راحل در خشت خام می بیند دیگران در آینه نیز توان دیدن ندارند، رهبر انقلاب نیز امروز با عمق دید و بصیرت خود تذکرات بسیاری را گوشزد کردند که مورد توجه قرار نگرفت.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها گفتند که من به این مذاکرات خوش بین نیستم، ادامه داد: اما عده ای توجه نکردند و به دنبال آمریکا افتادند، امروز نیز تأثیرات این عدم توجه مسؤولان را در نقض برجام مشاهده کردیم، تبعیت از ولایت فقیه است که کشور را نجات خواهد داد و در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اشراف رهبری بر مسائل منطقه، افزود: دشمن می خواست داعش را تا مرزهای کشور بکشاند و سپس ایران را ناامن کند، اما این درایت و تیزبینی رهبر انقلاب بود که داعش را زمین گیر و رو به نابودی برد، سیاستهای ایران سوریه را نجات داد و آمریکا را مستأصل کرد./۸۵۴/202/ب2

ارسال نظرات